Telefonist på heltid till internationellt företag i city

Om tjänsten

växel/telefon/service/switchboard/kundtjänst/kund/reception

Är du en alert och vältalig person som vill arbeta i en professionell och modern kontorsmiljö med högt arbetstempo? Har du tidigare erfarenhet av service och söker en heltidstjänst på tillsvidarebasis på ett väletablerat internationellt företag? Då kan detta vara din nästa tjänst. Sök redan idag!

Om företaget

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Vi på KFX HR-partner söker för vår kunds räkning en telefonist på heltid tillsvidare. Arbetstiderna är kl. 08-17 med start i början av februari. Vår kund är ett internationellt bolag med kontor beläget på gångavstånd från Stockholms centralstation. Vid eventuell telefonintervju har vi möjlighet att berätta mer om kundföretaget.

Arbetsuppgifter

Som telefonist hos vår kund tar du emot inkommande samtal. Du ger kunden ett förstklassigt bemötande och ser till att de blir hänvisade till rätt person. I rollen ansvarar du även för att gå igenom mailen löpande samt att ta emot och skicka meddelande via mail och sms. Vidare ingår annan service så som hänvisningshantering och bokning av taxibilar. Du kommer i denna roll vara en del av ett team om tre personer som utgör bolagets första röst utåt. I detta team kommer du att ha en ledande roll där du bland annat ansvarar för viss fakturahantering, dina kollegors schemaläggning samt vara första kontaktperson gentemot oss på KFX HR-partner.

Kvalifikationer

För att vara kvalificerad för tjänsten som telefonist hos vår kund har du:

  • Tidigare erfarenhet av arbete i en liknande serviceroll, helst som telefonist
  • Mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och i skrift
  • Mycket god telefon-, system- och datavana

Vidare ser vi att du är en person som är lyhörd, serviceminded, positiv och utåtriktad. Du känner dig bekväm i servicerollen och kan hantera tuffa samtal från kunder. Vidare är du en person som trivs i ett högt tempo, arbetar strukturerat och känner dig trygg med att skapa struktur i ditt arbete. Det är även meriterande om du tidigare har arbetat i en ledande roll. Vi ser det även som meriterande om du tidigare har arbetat med- eller studerat ekonomi.

Övrigt

Tjänsten är ett konsultuppdrag och du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning hos KFX HR-partner. Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar dig att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor angående rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta någon av våra rekryterare på 08- 663 99 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan