Självgående receptionist till Platzers nybyggda lokaler i Gamlestaden

Om tjänsten

Är du sugen på en spännande utmaning på en helt ny arbetsplats där du får möjlighet att vara en del av utvecklingen av Göteborgs nästa stora knutpunkt? Är du en positiv och utåtriktad person som älskar att ge service? Trivs du att arbeta i en självständig och representativ roll? Då är det dig vi söker som receptionist till vår kund Platzers nybyggda lokaler i Gamlestaden! Endast 6 minuter från centralstationen i Göteborg!

Du kommer du anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner. KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

Om företaget

Platzer Fastigheter är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter, främst kontor. Företaget äger och utvecklar 68 fastigheter med en total yta om cirka 800 000 kvm. Genom uthyrning och förvaltning, fastighetsprojekt och stadsutveckling samt förvärv och försäljningar av fastigheter skapar Platzer tillväxt och lönsamhet. Platzer prioriterar goda relationer med hyresgästerna och erbjuder service som präglas av närhet och engagemang.

Stadsdelen Gamlestaden ska växa och förtätas, förändras och knytas ihop med centrala Göteborg. Nya kontor, bostäder, hotell, kulturcenter, service och handel ska växa fram tillsammans. Om bara några år kommer 40 000 resenärer röra sig i och passera Gamlestads torg varje dag. Därför är Platzer Fastigheter med och skapar en 17 våningar hög profilbyggnad vid Gamlestads torg med unikt anpassade kontor. Platzers lokaler är nybyggda och klara sommaren 2018 vilket innebär att att hyresgäster kommer flytta in i lokalen löpande under året.

Arbetsuppgifter

Platzers lokaler är nybyggda och klara sommaren 2018 vilket innebär att hyresgäster kommer flytta in i lokalen löpande under hösten. Detta innebär att du som ny receptionist kommer få vara med och koordinera nya hyresgäster och vara med och påverka rollens utformning.

Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av att:

  • Leverera service i världsklass till hyresgäster i fastigheten samt till externa besökare
  • Ansvara för konferensrum innefattande bokning, beställning av lunch/fika, skapa fakturaunderlag samt ta emot och kooridnera konferensgäster till rätt lokal
  • Ta emot inkommande samtal och mail
  • Ansvara för beställning av kontorsmaterial
  • Hantera inkommande och utgående post
  • Ha god kontaktmed leverantörer samt hålla Platzers nya och moderna utrymmen snygga och representativa
  • Vara behjälplig med förberedelser inför event samt assistera med administration.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom service och som förstår betydelsen av ett professionellt och servicemedvetet kundbemötande. Hyresgäster kommer flytta in i huset löpande vilket kräver att du som söker trivs i en föränderlig och aktiv miljö. Eftersom stadsdelen Gamlestaden växer kommer du dagligen möta och hantera nya människor, vi ser därför att du är trygg i dig själv och har skinn på näsan.

Vi ser att du har god förmåga att hantera flera arbetsuppgifter på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare kan du uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang, tar initiativ och ser alltid till att göra ditt yttersta. Är du dessutom prestigelös och tycker om att hjälpa till där det behövs? Här erbjuds möjligheten att vara med på en spännande resa med goda möjligheter att påverka din roll och kontorets rutiner. Låter det som en intressant utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Övrigt

Tjänsten är tillsvidare på heltid, start 27 augusti.

Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Arbetstid: Måndag-Fredag 07.45-16.45, 60 min lunch

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan