Servicekoordinator till spännande fastighetsutvecklingsföretag i Malmö

Om tjänsten

Vill du bli en del av ett sammansvetsat team, med möjlighet att tillsammans förbättras och utvecklas? Är du strukturerad och ambitiös och vill jobba på ett företag som lyfter sina medarbetare? KFX HR-partner söker nu en servicekoordinator till vår kund i Malmö.

Trivs du med att arbeta i en roll där du får användning av dina sociala färdigheter och att leverera service på hög nivå med fingertoppskänsla? Då borde vi träffas!

Om oss

KFX HR-partner är ett tryggt, stabilt och familjeägt bolag med 35 år i branschen. Vi är i dag drygt 300 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Vår målsättning är att kommunikationen, både internt och mot våra kunder, alltid ska präglas av respekt, lyhördhet och tydlighet. Hos oss kan du alltid komma med idéer, input och förslag – oavsett roll eller år inom bolaget!

Vårt arbetsklimat präglas av affärsfokus, teamkänsla och en positiv anda! På KFX stöttar vi varandra i motgångar och gläds åt varandras och vår gemensamma framgång.

Om företaget

Vår kund tillhör en svenskägd koncern och utvecklar alltifrån bostäder, kontor och lokaler, hotell och kongresscenter till förskolor och andra samhällsfastigheter. Huvudkontoret ligger i Malmö och dom bedriver verksamhet i hela Skåne, Småland, Uppsala och Stockholm. Totalt är dom ca 115 engagerade medarbetare. Dom utvecklar inspirerande stadsdelar och bidrar till en mer hållbar fastighetsbransch.

Arbetsuppgifter

I rollen som servicekoordinator arbetar du i en professionell och dynamisk kontorsmiljö med många kontakter, både externt och internt. Du är kundens ansikte utåt och därmed en mycket viktig del av dina medarbetares, kunders och besökares upplevelse av företaget.

Som servicekoordinator består dina arbetsuppgifter bl.a. av:

  • Drift och administration av konferens, administration kring konferens-bokningsapp
  • Fakturering för konferenser, skrivare, porto, nycklar/taggar och andra tilläggstjänster
  • Administration kring uthyrning av lägenheter, kundkontakt, offertarbete och visst driftsansvar
  • Driva proaktiv försäljning i form av delaktighet på mingelarrangemang och nätverksträffar
  • Administration och ärendehantering

Kvalifikationer

I denna roll ser vi dig som:

  • Tidigare har arbetat inom administration och service
  • Tycker om att leverera ett gott kundbemötande
  • Är duktig på att se helheten
  • Talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska
  • Bekant med Office-paketet

Om du dessutom motiveras och drivs av att stå i händelsernas centrum och arbeta i en modern miljö med härliga kollegor – då är detta en bra match!

Övrigt

Arbetstid: Måndag-Fredag 08-16.30, 30 min lunch
Längd: Tillsvidare med tillämpad provanställning
Start: Omgående

Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner och arbetar hos vår kund i Malmö.
Vi arbetar med löpande urval, skicka därför in din ansökan till oss redan idag!

Har du frågor kring rekryteringsprocessen eller tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Matilda Burström, matilda.burstrom@kfx.se.

Company logotype
  • Malmö
  • Ansök senast 2022-05-29
  • Heltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2022-05-15
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan