Receptionist till Platzer Fastigheter

Om tjänsten

Vi söker nu en engagerad, ordningssam och professionell receptionist till Platzer Fastigheters huvudkontor. Vi söker dig som tar ansvar och gillar att ha ett stimulerande arbete med varierande arbetsuppgifter där du kommer att få arbeta med service och kundkontakt.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag.

Om företaget

Platzer är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter, främst kontor. Företaget äger och utvecklar 68 fastigheter med en total yta om cirka 800 000 kvm. Genom uthyrning och förvaltning, fastighetsprojekt och stadsutveckling samt förvärv och försäljningar av fastigheter skapar Platzer tillväxt och lönsamhet. Platzer prioriterar goda relationer med hyresgästerna och erbjuder service som präglas av närhet och engagemang.

Arbetsuppgifter

Som receptionist är du spindeln i nätet och ska kunna ha många bollar i luften samtidigt som du ger service i världsklass. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är:

  • Ta emot och hjälpa besökare/gäster
  • Svara i telefon och koppla vidare inkommande samtal
  • Beställa kontorsmaterial
  • Posthantering
  • Översyn av samtliga lokaler och konferensrum samt förbereda inför möten/konferenser
  • Förbereda frukost- och lunchmöten
  • Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ödmjuk, ordningsam och prestigelös.

Vi genomför personlighets- och kunskapstester samt bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater.

Övrigt

Start, omgående med hänsyn för uppsägningstid
Arbetstid, måndag-fredag kl. 07.45-16.30 med 60 min lunch
Placering, Gullbergsvass – Kämpegatan i helt nyrenoverade lokaler.
Anställning, Heltid och Tillsvidare

Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se
Vid frågor kontakta Anna Holmefeldt på 031-711 98 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan