För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.
Är du en strukturerad och noggrann person som vill fortsätta utvecklas inom administration? Har du dessutom erfarenhet från orderhantering? Vår kund söker nu en självgående person som drivs av att arbeta med administration!
Tjänsten är med start så snart som möjligt och beräknas pågå minst sex månader, med goda chanser till förlängning. Arbetet sker i dessa tider hemifrån, enstaka dagar på kontoret i Mölndal.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.
Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
I rollen som ordermottagare tillhöra du en hjälpsam grupp som vill nå gemensamma mål. Tillsammans med dina kollegor jobbar du med orderhantering och fungerar som en brygga mellan de olika funktionerna i säljprocessen.
Fokus är att stödja säljavdelningarna så att de kan fokusera på sina kärnuppgifter och på så sätt få en ökad säljproduktivitet.
Dina arbetsuppgifter kommer i stort att omfatta nedan områden:
Vi söker dig som har erfarenhet av administration, gärna orderläggning och ordersystem. Vidare söker vi dig som är:
Start: April 2021.
Arbetstid: 08.00-16.30, viss möjlighet flextid.
Arbetsplats: Främst hemifrån, kontoret är placerad i Mölndal.
Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via länken nedan. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Paula Jansson på telefonnummer: 031 711 98 00.
Business & Office Coordinator till Alumni Göteborg
KFX söker dig som älskar att hålla många bollar i luften och brinner för att ge service. Genom en...
Administratör till växande startup!
Vill du vara en del av en tillväxtresa på ett stabilt och snabbt växande företag inom återvinning?...
Strukturerad orderadministratör till attraktivt bolag!
Är du administrativt lagd och vill arbeta på ett attraktivt företag inom livsmedelsindustrin med...
Handläggarassistent till attraktiva Alektum Group!
Är du en kommunikativ och professionell person som är duktig på att prata i telefon? Vill du...
Logga in som kandidat
Här kan du:
Logga in som konsult
Här kan du:
För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.
Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan