Kontorsassistent på deltid med start omgående!

Om tjänsten

Lockas du av att arbeta i en kreativ miljö i ett företag som präglas av nytänk och entreprenörsanda? Som kontorsassistent hos vår kund har du varierande arbetsuppgifter inom kontor och administration. Tjänsten är på deltid och du arbetar ca 4h per dag och vår kund har kontor på Södermalm.

Om oss

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Viktigt är att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt. I din roll ingår det att vara behjälplig där behovet finns, vilket bland annat innefattar:

  • Ta emot besökare, servera kaffe/te och utföra ärenden
  • Hålla snyggt och rent i kontorets lokaler t ex tömma diskmaskinen, rengöra kaffemaskinen och plocka undan efter möten
  • Ansvara för inköp till kontoret och hantera befintliga samt nya avtal med leverantörer
  • Planera och boka event, konferenser och tjänsteresor
  • Ordna med frukost och fika samt inhandla blommor och presenter inför födelsedagar
  • Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer

Vi söker dig som älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir oumbärlig! Du har erfarenhet från serviceyrket med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt och är van vid att arbeta i olika system. Vidare har du goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och i skrift.

För att trivas som kontorsassistent är du servicemedveten, prestigelös och självgående. Du är social, positiv till förändringar och kommer med egna initiativ och kreativa idéer. Vidare har du ett noggrant, strukturerat och innovativt arbetssätt. Som företagets ansikte utåt förväntas du alltid vara trevlig, representativ och relationsbyggande.

Övrigt

Tjänsten är en tillsvidareanställning med start senast i september, gärna omgående om du har möjlighet. Du blir anställd konsult på KFX HR-partner och arbetar ute hos vår kund på Södermalm.

Samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00. Du kan även maila in dina frågor till mathilda.berg@kfx.se, vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.

Välkommen in med din ansökan!

Company logotype
  • Stockholm
  • Ansök senast 2021-09-30
  • Deltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2021-09-07
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan