Sveriges bästa företagsbloggar 2018

Office Assistant till investeringsfond i centrala Stockholm

Om tjänsten

Vi söker dig som brinner för service, trivs med varierande arbetsuppgifter och som vill arbeta i en internationell miljö. För uppdrag med start i mitten av juni söker vi nu en erfaren Office Assistant med service ut i fingerspetsarna!

Om företaget

Vår kund är en stabil och internationell investeringsfond med kontor i centrala Stockholm samt i olika europeiska städer. Du kommer sitta i stora och nyrenoverade lokaler tillsammans med ett 20-tal kollegor.

Denna tjänst är på heltid med arbetstiderna 8.00 – 17.00. Detta är ett föräldravikariat och konsultuppdrag på ca 9 månader. Start för tjänsten är i mitten av juni.

Arbetsuppgifter

I rollen som Office Assistant har du varierande arbetsuppgifter som präglas av service, administration och stora kontaktytor. Du ger service till företagets besökare och internt anställda och dina arbetsuppgifter innefattar att:

  • Ta emot och hänvisa besökare rätt
  • Besvara inkommande samtal
  • Se till att lokaler och konferensrum är representativa och iordningsställda med kaffe/förtäring inför möten
  • Ansvara för inköp av kontorsmaterial, förtäring, blommor etc.
  • Ansvara för och vara delaktig i olika projekt
  • Anordna interna möten, luncher, afterworks etc.
  • Hantera övrig kontorsadministration

Du har även övergripande säkerhetsansvar på företaget.

Kvalifikationer

Vi söker dig med minst fem års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Övriga krav för tjänsten är att du har flytande kunskaper i det svenska och engelska språket, såväl tal som skrift. Samt att du har goda kunskaper i Officepaketet, främst Outlook.

Som person är du flexibel, prestigelös och har en lösningsorienterad inställning. Eftersom du är företagets ansikte utåt och har många kontaktytor i din roll söker vi dig som är social, kommunikativ och personlig men samtidigt professionell i din kontakt. Du är en doer med god överblick över vad som behövs göras och som inte rädd för att hugga i där det behövs. Vi ser det som en självklarhet att du brinner för service och vi tror att du är en person som gör det lilla extra för dina kollegor och besökare!

Övrigt

Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i centrala Stockholm. KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal.

Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor? Vänligen kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00 eller maila in din fråga till rekrytering.stockholm@kfx.se. Notera att vi ej tar emot ansökningar via telefon eller mail.

Vi vill även informera om att det på slutkandidat kommer att genomföras en bakgrundskontroll.

Välkommen in med din ansökan!

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan