Office Assistant till internationellt företag i centrala Stockholm

Om tjänsten

Är du en driven och relationsskapande person med erfarenhet av en roll som chefsstöd? Vill du nu gå vidare i karriären i en bred tjänst med fokus på administration och service? För kunds räkning söker vi nu en ny stjärna till tjänsten som Office Assistant. Detta är rollen för dig som är en driven, orädd problemlösare med viljan att hjälpa andra. Du som söker har en enastående känsla för service!

Arbetsuppgifter

Rollen som Office Assistant är bred och innefattar både administrativa och stöttande arbetsuppgifter gentemot chefer inom företaget. Dina huvudsakliga vardagliga arbetsuppgifter kommer att innefatta bland annat:

  • Bokningar av hotell, resor och luncher/middagar
  • Kalenderhantering
  • Presentationer, guidelines och utskick
  • Konferensbokningar
  • Hantering av visum
  • Ansvar för personaladministration och accesser

Rollen kommer även att innebära arbete med företagets intranät så som publicering av material och uppdatering av informationssidor. Du kommer även att vara delaktig och ansvarig för planering och koordinering av event och aktiviteter, samt andra projekt.

Kvalifikationer

Du som söker har minst fyra års erfarenhet av en liknande roll. Vi tror att du tidigare har arbetat som Office Assistant och/eller stöttat VD/ledningsgrupp. Du förstår dig på service och vikten av proaktivitet för att lyckas fullt ut i rollen. Som person tror vi att du är noggrann och strukturerad men samtidigt effektiv och orädd. Du tar dig an alla utmaningar med ett problemlösningsorienterat och proaktivt mindset! Självklart har du ett professionellt bemötande och en drivkraft att vilja utvecklas och lära nytt. Du är van att vid att ha mycket att göra och att hantera olika arbetsuppgifter parallellt. Då administrationen är en stor del av rollen är det viktigt att du har öga för detaljer och är mån om att leverera goda resultat. Du är ensam i din roll, vilket ställer krav på att du är självständig och har god förmåga att prioritera.

För att trivas hos vår kund tror vi att du söker en rolig arbetsplats med hög ambitionsnivå. Du lockas av en utmanande roll där du har möjlighet att ta stort ansvar. Du trivs i ett högt tempo och motiveras av nätverkande och problemlösning. Är detta du? Sök tjänsten redan idag!

Övrigt

Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader, med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd hos KFX HR-partner och arbeta hos vår kund, centralt i Stockholm. Tillträde för tjänsten är omgående. Vid eventuella frågor kring tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg på 08-663 99 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan