Mästare på service med erfarenhet från kontorsvärlden?

Om tjänsten

Kontor/Service/Event/Konferens/

Här är tjänsten för dig som brinner för service och människor! Har du en bakgrund inom kontorsservice och vill nu ta steget vidare i en rörlig och händelserik miljö? Är du en självständig person som samtidigt gärna arbetar i team? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Om företaget

Vår kund sitter i moderna lokaler i centrala Stockholm. I rollen som kontorsskoordinator hos vår kund ingår du i företagets Facilityteam och tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att ge förstklassig service till medarbetare i hela huset.

Arbetsuppgifter

I tjänsten som kontorskoordinator är du, tillsammans med en kollega, drivande i arbetet för en god arbetsmiljö. Du blir fastighetsavdelningens ansikte utåt och för en kontinuerlig dialog med husets olika avdelningar. Dina ansvarsområden ligger i bland annat:

  • Genomgång av konferenslokaler, dagligen och inför event & möten
  • Daglig rondering för kontroll av företagets lokaler
  • Daglig tillsyn och iordningställande av pentry
  • Underlätta för städfunktionen vid arbetsplatser
  • Ordna inför event och tillställningar i byggnaden

Utöver dina vardagliga uppgifter kommer du att vara delaktig och ansvara för projekt i syfte att uppmärksamma behov, skapa relationer och förbättra den interna arbetsmiljön.

Kvalifikationer

Rollen som kontorskoordinator är för dig som älskar att ge service och möta människor i din vardag! Du trivs i en rörlig roll där du får möjlighet att lära känna medarbetare och kartlägga deras respektive behov. Att det är snyggt och representativt är viktigt för dig och du vet vad som krävs för att nå dit. För dig är det viktigt med trivsel på arbetsplatsen och du är mån om att lyssna in medarbetares behov.

Vi söker dig som inte är rädd för att ta i när det behövs och vi ser gärna att du är flexibel, prestigelös och positiv! Du är självklart en servicemedveten och social person som sprider engagemang och positiv energi till dina medmänniskor. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av kontorsmiljö och vet vilka frågor som kan uppstå när det kommer till kontorslandskap och arbetsmiljö. Vi tror att du tidigare har jobbat som receptionist eller kontorsassistent, i roller som krävt hög grad av service och en flexibel inställning till dina arbetsuppgifter. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrigt

I denna tjänst kommer du att vara anställd av oss på KFX HR-partner men arbeta hos vår kund. Tjänsten är på tillsvidarebasis med 6 månaders provanställning. Tjänsten ska tillsättas omgående så skicka in din ansökan redan idag!

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan