Kontorsassistent på heltid i centrala Stockholm

Om tjänsten

Kommer du från en serviceroll och vill ta steget in på kontor? Söker du en rörlig och bred roll på ett expansivt och fartfyllt företag? Läs vidare!

Om företaget

Denna tjänst är en konsultlösning på tillsvidarebasis och du kommer ha din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund. Kunden sitter i nyrenoverade och fräscha lokaler mitt i stan. Här arbetar du kontorstider på rullande schema med arbetstiderna 7.00 – 16.00 och 9.00 – 18.00 med en timmes lunch. Start för tjänsten är vecka 32.

Arbetsuppgifter

Som kontorsassistent hos vår kund arbetar du i nära samarbete med en annan kontorsassistent och din arbetsdag ser annorlunda ut dag för dag.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att:

  • Administration i form av matbeställningar, rumsbokningar, bud och paket
  • Duka fram frukostar, luncher, fika och middagar inför möten och konferenser
  • Se till så att konferensrum och övriga lokaler är i ordningställda och kontorsmaterial är påfyllt
  • Se till att disk är undanplockad och fylla på med glas och muggar
  • Ta emot besökare i receptionen och hänvisa dem rätt
  • Vara delaktig i introduktion av nyanställda

Kvalifikationer

Vi söker dig med:

  • Tidigare erfarenhet av en rörlig serviceroll. Exempelvis restaurang, café eller konferens
  • Flytande kunskaper i det svenska och engelska språket, både tal och skrift
  • Goda datorkunskaper, främst i Officepaketet

För att trivas i denna roll tror vi att du är en lagspelare som har energi och kraft i ditt arbete. Som person är du social, glad och öppen. Du tycker om att skapa ordning och reda i ditt arbete och du har en förmåga att skapa en överblick och se vad som behövs göras. Vidare tror vi att du inte är rädd för att hugga i när det behövs och att du tar initiativ i ditt arbete. Eftersom du arbetar i nära samarbete med ytterligare en kollega är kommunikation och samarbete a och o. Vi förutsätter även att du brinner för service!

Övrigt

Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos KFX HR-partner. KFX HR-partners fokus har alltid varit på att bygga långvariga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara kundens första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare.

Start för tjänsten är vecka 32 och behovet hos kund är på tillsvidarebasis. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor kring tjänsten? Vänligen kontakta någon av våra rekryterare på 08-663 99 00. Vi tar ej emot ansökningar via mail/telefon och hänvisar samtliga sökande att söka tjänsten via vår hemsida.

Välkommen in med din ansökan!

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan