Kontorsansvarig på deltid till företag i Västberga

Om tjänsten

Söker du en bred och omväxlande roll på deltid? Är du strukturerad och har en naturlig fallenhet för service? Läs vidare, detta kan vara tjänsten för dig!

Om företaget

Vår kund är en totalleverantör inom Industriell IT & Automation med kontor i Västberga söder om Stockholm. På kontoret har du ett 20-tal kollegor och du arbetar i en händelserik miljö.

Arbetsuppgifter

Hos vår kund ges du möjlighet att arbeta i en bred roll med fokus på service och administration. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att:

  • Hälsa besökare välkomna och hänvisa dem rätt samt ansvara för växeltelefonin
  • Ta emot och skicka post och paket
  • Ansvara för inköp av kontorsmaterial, frukostar, luncher och fika
  • Ansvara för kontakt med leverantörer av kaffemaskin, kopiatorer, städfirma etc.
  • Ansvara för introduktionen och administrationen av nyanställd personal
  • Förbereda inför kundmöten i form av att skriva agenda, skicka möteskallelser och handla fikabröd
  • Boka resor, hotell och konferenser
  • Skapa powerpointpresentationer, utbildningscertifikat och skriva mötesprotokoll
  • Scanna in, kopiera upp och arkivera dokument
  • Hantera fakturering

Kvalifikationer

För att trivas i rollen som kontorsansvarig tror vi att du är en strukturerad, prestigelös och flexibel person som tycker om att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du strävar alltid efter att ge service på högsta nivå och ett professionellt bemötande gentemot såväl kunder som internt anställda. Vi tror att du som söker har en förmåga att skapa en överblick över vad som behövs göras och du är självgående i ditt arbete. Vidare tar du egna initiativ och som person är du positiv, social och bidrar med god stämning på arbetsplatsen.

För att vara kvalificerad för tjänsten har du:

  • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och från en serviceroll
  • Gymnasial utbildning
  • Mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, såväl tal som skrift
  • Körkort

Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet från arbete med ekonomi.

Övrigt

Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund i Västberga. KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Hos KFX HR-partner får du en trygg anställning med kollektivavtal, friskvårdsbidrag och andra förmåner.

Tjänsten är på 50 – 60 % beroende på kandidat och arbetstiderna är något flexibla. Start för tjänsten är enligt överenskommelse och behovet hos kund är på tillsvidarebasis.

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag, sök därför tjänsten redan idag! Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Amanda Jurell på 08-663 99 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan