Ekonomiadministratör på deltid till expansivt bolag i Spånga

Om tjänsten

Till vår kund i Spånga söker vi nu efter en administratör på med erfarenhet av ekonomi. Vi söker dig som trivs med att arbeta i ett högt tempo, både självständigt och i grupp.

Företaget är ett familjeägt bolag i tillväxtfas som arbetar med försäkringsskador där de sköter hela skadehanteringen åt försäkringsbolagen. I rollen som administratör kommer du att arbeta med administrationen kring olika delar av skadehanteringen, allt från evakueringsbostäder till sanering och ombyggnation av de drabbade lägenheterna.

Tjänsten är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos oss på KFX HR-partner och arbetar hos vår kund i Spånga. Uppdraget är tillsvidare på deltid, ca 50 % men för rätt person finns möjlighet att efterhand börja arbeta fler timmar.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings-, och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter

Hos vår kund arbetar du på ett snabbt växande familjeföretag där gemenskap och samarbete är viktiga delar i arbetet. Då behoven kan ändras snabbt kan arbetet komma att utökas och ändras efter tid. De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer vara att:

  • Ta emot felanmälningar och dirigera ärendena till rätt kontaktperson
  • Hantera företagets leverantörsreskontra
  • Koordinera nyckelhanteringen till nya hyresgäster

Kvalifikationer

Vi söker dig som tidigare har arbetat administrativt, gärna med inslag av ekonomi. Kunskap kring enklare bokföring och erfarenhet från försäkringsbranschen är mycket meriterande. Du har även mycket goda kunskaper i svenska och engelska både skriftligt och muntligt.

I denna roll kommer stor vikt läggas vid personlighet. Vi ser att du som person är trygg, positiv och flexibel. Du är självgående och en god lagspelare som vill hjälpa till där det behövs.

Övrigt

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.

Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00 eller lisa.hagglund@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.

Välkommen in med din ansökan!

Company logotype
  • Stockholm
  • Ansök senast 2021-09-27
  • Deltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2021-08-27
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan