Driftig internservicemedarbetare till innovativt bolag i centrala Göteborg!

Om tjänsten

Gillar du när varje arbetsdag ser likadan ut? Då skulle du inte passa hos oss.
Vi letar efter en ny medlem till vårt awesome team som passar in i vår unika och kreativa miljö med många roliga projekt och event. Samtidigt behöver du vara skarp nog att kunna representera receptionen på det proffsiga sätt som är självklart för oss. Vi räknar dessutom med att du är händig, kreativ och har ett proaktivt mindset för att kunna bidra till vårt härliga kontor. Engelska är vårt vardagsspråk – att du har skills i både tal och skrift är ett krav.

Låter detta som något du skulle trivas med?
Då har KFX HR-partner det rätta uppdraget för dig!

Om företaget

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som internservicemedarbetare arbetar du i en representativ, kreativ och händig roll. Du kommer att utgå från kundens reception där din huvudsakliga arbetsuppgift är att underlätta arbetsdagen för internt anställda och gäster som en del av “Workplace and Employee Services”-team.

Du ansvarar för att driva och koordinera veckoevent som Friday Breakfast och after-work på fredagar, större events samt projekt med fokus på att utveckla kontorsmiljön.
Tjänsten innebär administration, såväl på engelska som svenska, det är därför viktigt att du behärskar dessa språk mycket väl i tal och skrift. Delar av arbetsdagen består även av lättare reparationer, eventuella felanmälningar samt visst underhåll av kontorslandskapet.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är driven, vill ta ett stort ansvar, är engagerad och ser möjligheter i ditt dagliga arbete. Då en del av tjänsten är internservice ser vi att du är en händig person som inte är rädd för att testa nya arbetsuppgifter eller att ta egna initiativ. Som person ska du vara framåt och tycka om att skapa och behålla goda relationer med besökare och intern personal. Vi ser även att du ska ha god samarbetsförmåga och trivas med att arbeta både i team samt på egen hand. Prestigelös och professionell är två ord som ligger till grund för vem vi söker till denna spännande tjänst.

Meriterade är tidigare erfarenhet inom reception, internservice eller vaktmästeri. Vidare är du trygg i Officepaketet och har lätt för att lära dig nya system. Du behöver kunna uttrycka dig mycket väl på engelska i både tal och skrift då det är kundens koncernspråk.

Övrigt

Tillsättning: Start och upplärning sker under Juni 2018.
Tjänsten är på heltid, arbetstid kl 08.00-17.00 och 09.00-18.

Vi genomför personlighets- och kunskapstester samt bakgrundskontroll på alla våra slutkandidater.
Intervjuer sker löpande så tjänsten redan idag!

Har du en fråga eller fundering kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan