Back office personal på heltid sökes till revisionsbyrå centralt i Stockholm

Om tjänsten

Brinner du för att hjälpa människor och kan du leverera service i världsklass? Är du flexibel, lösningsorienterad och har erfarenhet av service och administration? Då kanske detta är tjänsten för dig? För konsultuppdrag med chans till överrekrytering söker vi nu personal till back office hos vår kund!

Om företaget

Vår kund är en välkänd revisionsbyrå som nyligen flyttat in i fräscha och trevliga lokaler centralt i Stockholm och det sitter ca 300 personer på kontoret.

Arbetsuppgifter

Hos vår kund arbetar du i ett team med fyra kollegor varav du och ytterligare en kollega arbetar i back office. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta att:

  • Välkomna besökare och hänvisa dem rätt
  • Besvara inkommande samtal
  • Beställa kontorsmaterial, föräring och dylikt
  • Hantera post, paket och bud
  • Förbereda inför frukost- och lunchmöten
  • Gå ronderingar och se till att kontoret är representativt
  • Sortera och kontera fakturor
  • Byta lampor, fylla på med kontorsmaterial och övriga kontorsgöromål

Kvalifikationer

Vi söker dig som har tidigare erfarenheter av service, reception och/eller administration. Du talar och skriver flytande engelska och svenska samt har goda datakunskaper i främst Officepaketet.

Här värdesätts dina personliga egenskaper högt och vi söker dig med en positiv, glad och öppensinnad inställning. Du trivs i att arbeta i en rörlig roll med varierande arbetsuppgifter, högt till lågt. Hos vår kund finns det alltid saker att göra och vi ser därför att du är en person som är duktig på att skapa ordning i ditt arbete, klarar av att hantera ad hoc-uppgifter och är duktig på att prioritera. Du tar dig an dina arbetsuppgifter med energi och glädje, ger service av högsta rang och är professionell och hjälpsam mot såväl besökare och leverantörer som gentemot dina interna kollegor. Då du arbetar i nära samarbete med din kollega på back office förutsätter vi att du är en kommunikativ lagspelare!

Övrigt

I denna tjänst blir du tillsvidareanställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund, med chans till överrekrytering. Du går på rullande schema med arbetstiderna 7.30 – 16.30 respektive 8.30 – 17.30. Vi erbjuder dig förmåner som friskvårdsbidrag och Rikskort. Uppdraget har start i augusti månad men urval sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag!

Samtliga frågor hänvisas till KFX HR-partner och ansvarig rekryterare My Björkqvist på 08-663 99 00. Du kan även maila in dina frågor till rekrytering.stockholm@kfx.se, vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.

Välkommen in med din ansökan!

Company logotype
  • Stockholm
  • Ansök senast 2019-08-05
  • Heltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2019-07-02
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan