Affärsdriven koordinator till nystartat företag inom fastighetsbranschen!

Om tjänsten

Är din dröm att göra karriär på ett startupföretag? Är du en doer som har svårt att sitta still? Vill du ha en bred roll inom ekonomi, marknadsföring och administration? Hos Fabero får du möjlighet att påverka och utvecklas! Är du den stjärna vi letar efter? Då ser vi fram mot just din ansökan!

I den här rekryteringen har Fabero valt att samarbeta med oss på KFX HR-partner. Anställningen är hos Fabero på heltid och tillsvidare, med start under 2019.

Om företaget

Fabero är ett nyetablerat konceptbolag inom fastighetsbranschen. Vi äger och förvaltar kommersiella hyreslokaler i de norra och östra stadsdelarna och har idag vårt huvudkontor i centrala Göteborg. Fabero växer vilket innebär att vi står inför mycket aktivitet och fokus på bygg, förvaltning och försäljning. Det gör att vi är i behov av en självgående, noggrann och driven administratör med förmåga att organisera och planera.

Arbetsuppgifter

En ”spindeln i nätet” roll kräver ordning & reda och att du är strukturerad, orädd och handlingskraftig. Rollen omfattar löpande ansvar för administration och att säkerställa att digitala affärssystem fungerar effektivt och friktionsfritt. Som administratör arbetar du mycket nära bolagets VD samt agerar stödfunktion åt övriga anställda. Du kommer även ansvara för egna områden, såsom enklare IT- och marknadsprojekt.

Tjänsten är på heltid och avser en nyetablerad roll som erbjuder frihet i att prägla och forma rollen efter personliga förutsättningar och önskemål. Den erbjuder också en unik möjlighet till medskapande av ett ungt, energiskt och driftigt bolag med långsiktiga mål och visioner.

Rollen kommer att innebära ansvar i framförallt fyra områden:

  • Assistera VD med bla: Korrespondens, materialinköp, mötesbokningar, resor, bemöta kunder/leverantörer, upprätthålla ett representativt kontor, ta fram underlag och enklare research.
  • Hantera digitala system och processer: Administration och attestflöde § Hyres- och avtalshantering
  • Bistå redovisningskonsult med: Ta fram underlag och bistå med enklare ekonomisk administration vid månadsavstämningar, kvartalsbokslut och årsredovisningar
  • Marknadskommunikation samt intern profilering: Enklare grafisk utformning, textbearbetning, beställningar m.m.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Gärna om du arbetat projektbaserat och i fastighetsbranschen. För att klara av tjänsten ser vi att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, gärna om du kan ytterligare språk. Vidare trivs du med att hantera digiatala affärssystem och har goda kunskaper i MS Office.

Som person tror vi att du är lösningsorienterad, självgående och trivs med ett stort eget ansvar. Du har ett strukturerat arbetssätt och trivs i kontakten med männsikor. I den här rollen kommer du ha tätt samarbete med alla på företaget, därför är det viktigt att du är samarbetsvillig och har god kommunikativ förmåga. Vill du vara med och utveckla ett nytt företag tillsammans med ett härligt gäng? Vi söker inte dig som är entreprenör utan intraprenör!

Övrigt

Omfattning: Heltid och tillsvidare

Vid frågor eller funderingar kontaktar du Anna Berggren på 031-711 98 00.
Vi genomför personlighetstester och bakgrundkontroller på alla slutkandidater.

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

Company logotype
  • Göteborg
  • Ansök senast 2019-10-06
  • Heltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2019-09-12
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan