Kontorsassistent till System Verification

Om tjänsten

Vill du arbeta i ett entreprenörsdrivet bolag som satsar på digital utveckling av framtiden. Är du en prestigelös person som tycker om att ha en mångfacetterad arbetsvardag? Missa då inte chansen att få bli en del av ett häftigt bolag i toppmoderna lokaler ute i Hyllie.

Om företaget

System Verification är Sveriges största nischade konsultbolag inom kvalitetssäkring av mjukvara. Vår vision ”Improving Digital Life” och starka värderingar driver oss att ständigt vilja bli bättre. Kulturen präglas av ansvar, framåtanda och en välkomnade atmosfär. Idag är vi 200 duktiga medarbetare på kontor i Malmö, Helsingborg, Göteborg, Stockholm och Sarajevo. Vi arbetar inom många spännande branscher, och våra kunder är flertalet storbolag med global verksamhet. Sedan starten 2002 har vi fått flera fina utmärkelser bland annat Årets Företagare i Sverige och Årets Pionjär 2017.

Arbetsuppgifter

I rollen som kontorsassistent hos vår kund är du dels ansiktet utåt mot företagets besökare, dels en intern support till medarbetarna på kontoret. Du utgör en nyckelfunktion i verksamheten och ansvarar för receptionen, konferensrum och interna administrativa uppgifter. Din roll kommer att vara rörlig och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå i:

  • Allmän kontorstillsyn.
  • Sköta receptionen och ta emot besökare samt bud
  • Administration
  • Inköps- och leverantörsansvar
  • Attestering av kontorsrelaterade fakturor inom budget och i enlighet med attestinstruktion.
  • Assistera i eventplanering och genomförande.
  • Driva interna kontorsrelaterade projekt.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av service och administration. Kanske har du tidigare arbetat i en roll som receptionist men vill ta steget vidare i en lite bredare roll.
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som skulle beskriva dig själv som initiativtagande, prestigelös, service-och kvalitetsmedveten, kommunikativ samt med ett öga för detaljer!

Krav för tjänsten är att du har erfarenhet av service och behärskar Officepaketet väl. Du har mycket goda kunskaper i både det svenska och engelska språket.

Övrigt

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare!

Välkommen med din ansökan.. Urval sker löpande.

Vid frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakt ansvarig rekryterare Rebecka Fihn på Rebecka.fihn@kfx.se

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan