Sveriges bästa företagsbloggar 2018

Administratörskoordinator på heltid

Om tjänsten

Letar du efter en bred roll inom administration? Gillar du att hjälpa till där det behövs? Är du noggrann, strukturerad och servicemedveten? Vi söker dig som är nyfiken på utbildningsbranschen och är tillgänglig för start 24 juni!

Tjänsten är på heltid under sex månader, men möjlighet till förlänging. Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund Byggbranschens utbildningscenter som har kontor högst upp på Avenyn.

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi är idag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Om företaget

Byggbranschens Utbildningscenter erbjuder ett stort antal utbildningar för att tillgodose kompetensbehovet i bygg- och anläggningsbranschen, både för tjänstemän och yrkesarbetare. Med ett brett utbud inom områdena entreprenadjuridik, arbetsmiljö, företagsstyrning, ledarskap, byggproduktion, arbetsrätt och projektering får deltagarna sina utbildningsbehov uppfyllda.

Inom byggbranschen så är det ett högt tempo och många olika krav på och behov av utbildning. Bygg- och anläggningsprojekt är också ofta i kritiska skeden då personalen inte har möjlighet att vara borta för att gå på kurs. Där ser vi en stor möjlighet med digitaliseringen för att på så sätt erbjuda fler möjligheten till flexibelt lärande.

Arbetsuppgifter

I din roll kommer du att arbeta tätt ihop med dina tre härliga kollegor på kontoret. Du finns där för att avlasta dina kollegor med administrativa uppgifter så som:

  • Underlag för registrering av kurser
  • Hantering av personuppgifter
  • Kontakt med föreläsare, kursdeltagare och övrigt berörda
  • Hantering av medlemmarnas inloggningsuppgifter
  • Support vid webbutbildningar
  • Redigering av kursmaterial i officepaketet
  • Övrig administration

Kvalifikationer

Vi söker dig som har arbetat med administration tidigare och vill utvecklas vidare inom det. Du har god förmåga att självständigt planera och genomföra ditt arbete. Du gillar att arbetat med många olika arbetsuppgifter samtidigt och är duktig på att prioritera. Som person är du servicemedveten, strukturerad och noggrann. Vi söker dig som är prestigelös och gillar att hjälpa till där det behövs.

I den här rollen är det extremt viktigt med ett noggrant arbete, vi söker dig som är detaljorienterad och hellre frågar en extra gång om man är osäker. Gillar du även att redigera och skapa material i Office-paketet och är duktig på att korrekturläsa? Då kan det vara dig vi söker!

Du har vidare goda språkkunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet från utbildningsbranschen.

Övrigt

Tjänsten är på heltid måndag-fredag 08.00-17.00 med 60 min lunch. Viss möjlighet till flex finns.
Start: måndag 24/6

Intervjuer sker löpande och tillsättningen av tjänsten kan mycket väl ske innan sista ansökningsdagen.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan