Administrativ Support

Om tjänsten

Trivs du i en bred och administrativ roll? Vill du ha ett omväxlande och stimulerande arbete? Ser du dig själv som självständig och ansvartagande samtidigt som du värderar sammarbete högt? Då kan du vara vår kunds nya medarbetare!

Vår kund är Nordens ledande oberoende inredningskoncern med mer än 30 års erfarenhet. Kunden finns idag på 22 orter och har ungefär 400 medarbetare. De växer och söker nu en engagerad medarbetare till deras Support-team på huvudkontoret i Göteborg. Du kommer till en början att bli anställd hos oss på KFX HR-partner, men för rätt person finns det goda möjligheter att gå över i anställning hos kund!

Om företaget

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som administrativ support hos vår kund får du ett omväxlande arbete som erbjuder utmaningar och utveckling. Du kommer arbeta nära kollegor i arbetsgruppen och övriga avdelningar, leverantörer samt kunder.

I rollen ingår bland annat att ha kontakt med externa leverantörer, leveransbevakning, reklamationer samt kontroll av orderbekräftelse. Vi letar efter en person som trivs i en bred och administrativ roll och som vill växa tillsammans med vår kund.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är noggrann, servicemedveten och tar egna initiativ. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ser det positivt om du har tidigare erfarenhet inom administration eller kundtjänst samt har slutfört dina gymnasiestudier.

Som person ser vi att du är en problemlösare, ansvartagande och är en prestigelös person. Det faller sig naturligt för dig att se helheten och du trivs med att samordna och administrera. Du har vidare en positiv attityd och gillar att samarbeta med andra. Din nyfikenhet och inre driv är en förutsättning i arbetet, för rätt person finns det utvecklingsmöjligheter inom företaget!

Övrigt

Tjänsten är på heltid och kommer att tillsättas så snart som möjligt, vi ser helst att du kan börja arbeta redan i maj eller juni. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Arbetstid: måndag-fredag kl.8-17, med 60 min lunch
Tjänst: Heltid, Administrativ Support
Anställning: Tillsvidare
Placering: Västra Frölunda

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan