Har du erfarenhet av service och intresse för fordon?
Då kan detta vara det perfekta uppdraget för dig med start i september!
ARBETSUPPGIFTER
Som kundservicemedarbetare arbetar du under företagets däckbytarsäsong. Du kommer att ta emot samtal från företagets kunder som fått information om att boka in sin bil på service. Kunderna har ofta frågor kring däck, tidsbokning och priser och ditt ansvar är att guida dem rätt och ge svar på deras funderingar. I rollen ingår också viss merförsäljning. Vissa kunder gör servicebokningen direkt via internet istället för via telefon, i båda fallen administrerar du uppgifterna i systemet och skickar vidare bokningen till serviceverkstaden. Dina verktyg förutom telefonen är mailen och ett antal olika system. Du kommer att ingå i ett trevligt team där ni samarbetar och hjälps åt då ni har mycket att göra.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som tidigare har arbetat inom service och som inte är rädd för en utmaning – du motiveras av att arbeta med kunder och har ett intresse för bilbranschen, detaljerna får du utbildning i. För att passa in i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du har lätt för att sätta dig in i nya system och du trivs med ett arbetstempo som varierar, ibland är stressigt och pressat och ibland går tempot ner. Du är en tävlingsinriktad lagspelare och trivs med att arbeta i team – du är mån om att hjälpa dina kollegor vid behov och du bidrar med ett glatt humör!
ÖVRIGT
Start för uppdraget är i september men tillsättning sker omgående. Hör av dig till oss om du tycker det låter spännande! 08-663 99 00.