Administration, kontor & backoffice – rekrytering, bemanning & outsourcing

På KFX HR-partner erbjuder vi snabba, enkla och kostnadseffektiva lösningar för att rekrytera eller hyra personal inom administration, kontor och backoffice. Vi är specialister på att matcha rätt kompetens med rätt roll och arbetar med kunder från alla branscher. Oavsett om ni söker en erfaren specialist eller en kandidat i början av sin karriär, är vi rätt partner för att hitta den perfekta medarbetaren.


Vi tillsätter flera roller inom administration och kontor

Vi hjälper er att hitta rätt person till rätt plats, oavsett vilken typ av administrativ kompetens ni behöver.
Några av de vanligaste rollerna vi tillsätter inom administration och kontor är:

Administrativ assistent /administratör

– stöd till ledning och medarbetare för att säkerställa en smidig verksamhet

Kontorsassistent / office assistant

– administrativ och stöttande servicefunktion för att upprätthålla en trivsam kontorsmiljö

Kontorschef / office manager

 – ansvar för den dagliga verksamheten och personalhantering

Kundtjänst- & supportmedarbetare

– hjälper kunder med frågor och problem, hanterar beställningar och bidrar till att skapa en positiv kundupplevelse

Koordinator

– ansvarar för att planera, samordna och följa upp aktiviteter för att säkerställa att projekt och processer löper smidigt

Receptionist

– ett professionellt första intryck för besökare och effektiv hantering av kontorets kommunikation

Projektadministratör

 – koordination av projekt, tidsplaner och dokumentation

Vilken lösning passar er bäst?

Att välja mellan rekrytering, bemanning och outsourcing beror på era specifika behov.

Bemanning: Perfekt för kortsiktiga behov som arbetstoppar, sjukfrånvaro eller semesterplanering. Vi erbjuder flexibla avtal på dag-, vecko- eller månadsbasis.

Rekrytering: En långsiktig investering för att hitta rätt kandidat för en fast tjänst. Vår fördomsfria process säkerställer att ni får den bästa personen för jobbet.

Outsourcing: En professionell helhetslösning som frigör tid och resurser så att ni kan fokusera på det ni gör bäst – er kärnverksamhet.



Långsiktiga relationer och hög kundnöjdhet

På KFX värdesätter vi långsiktiga samarbeten med våra kunder, konsulter och kandidater. Vi arbetar lyhört och flexibelt för att skapa förutsättningar för framgångsrika rekryteringar och bemanningar. Med oss som partner får ni en pålitlig lösning som stödjer er verksamhets tillväxt och effektivitet.

Därför väljer kunder KFX för administration och kontor

Kvalitetssäkrade processer

Vi sätter stort fokus på att kvalitetssäkra våra administratörer och fattar rekryteringsbeslut baserat på objektiva faktorer. Hos oss prioriteras kompetens framför magkänsla.

Flexibla lösningar

Oavsett om ni vill rekrytera för en fast tjänst eller hyra personal på kort sikt, kan vi erbjuda skräddarsydda bemanningslösningar som passar er verksamhets behov.

Tillgänglighet dygnet runt

Med vår dygnet-runt-jour är vi alltid redo att hjälpa er snabbt, oavsett om det gäller en plötslig sjukfrånvaro eller en tillfällig arbetstopp.

Fördomsfria rekryteringar

Vi arbetar aktivt för mångfald och inkluderande arbetsplatser genom att fokusera på kompetens och utesluta subjektiva faktorer som ålder och personliga brev.

Kontakta oss på KFX för skräddarsydda lösningar

Hör av er till oss redan idag för att diskutera era behov. Vi hjälper er att hitta rätt personal snabbt och smidigt!

Behöver du personal?

Varje dag bidrar våra konsulter till framgångarna för våra kunder. Vi hyr ut våra medarbetare för både kortare och längre uppdrag och ser till att det alltid finns kompetent personal när du behöver.

KFX är din HR-Partner som kan hjälpa dig med det mesta, bemanning, rekrytering outsourcing, interim- och managementlösningar eller karriärvägledning vid en omställning. Välj ort och fyll i dina uppgifter så återkommer vi med ett förslag.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Scroll to Top