Kundcenter FAQ

Vi förstår att du som kund kan ha många frågor om våra tjänster gällande outsourcing och bemanning. Därför har vi samlat de vanligaste frågorna för att hjälpa dig att få den information du söker snabbt och enkelt. Om du inte hittar svaret på din fråga, tveka inte att kontakta oss – vi finns här för att hjälpa dig!

 

Vilket nummer ska vi ringa om vi behöver hjälp utan framförhållning t. ex. vid sjukdom?
Vilken tid vill kan vi ringa?

Vår växel är bemannad dygnet runt. Numret för er region hittar du nedan.
Vi på Kundcenter startar dagen kl. 06:00, ordnar med en ersättningskonsult och återkommer till er så snart vi kan.

Stockholm: 08 663 99 00
Göteborg: 031 711 98 00
Malmö: 040 12 02 00
Sundsvall: 060 15 46 00

Om en av våra konsulter som är bokad hos er blir sjuk ska konsulten ringa och sjukanmäla sig till oss. Därefter kontaktar vi er och meddelar vem som ersätter den sjuka konsulten.

***********************************

Vi har en fakturafråga, till vem vänder vi oss med den?

Vid fakturafrågor går det jättebra att vända er till er kontaktperson på KFX.

***********************************

Vi behöver ändra tiden för vår inbokade konsult, räcker det att vi säger detta till vår kontaktperson på KFX?

Om ni behöver göra en ändring i eller avboka en befintlig bokning kontaktar ni oss på Kundcenter via mail till kundcenter@kfx.se eller genom att ringa till växelnumret så blir ni kopplade till oss under ordinarie arbetstid.

Tänk på att en avbokning måste ske enligt tidsramen i ert avtal.

***********************************

Vi har ett planerat behov över sportlovet, vem ska vi kontakta?

Alla typer av behov som inte är akut frånvaro går jättebra att meddela oss på Kundcenter antingen via mail till kundcenter@kfx.se alternativt genom att ringa till växelnumret så blir ni kopplade till oss under ordinarie arbetstid.

***********************************

Vi har ett nytt outsourcingbehov, går det via Kundcenter?

Vid nya/utökade behov av outsourcing eller fasta bemanningslösningar vänder ni er till er kontaktperson på KFX.
Du hittar kontaktuppgifter till oss på KFX här!

***********************************

Vi behöver få tag i konsulten som ska arbeta hos oss imorgon, hur gör vi det lättast?

Ring till växeln så blir ni antingen kopplade eller har möjlighet att lämna ett meddelande till oss och vi återkommer med kontaktuppgifter till konsulten inom kort.

***********************************

Jag kan inte se min fråga ovan, vart vänder jag mig?

Om du är osäker på vart du ska vända dig med din fråga är det alltid säkrast att vända dig till oss på Kundcenter.
Vi lotsar dig rätt om vi inte kan ge dig svaret direkt. Skicka ett mail till oss kundcenter@kfx.se.

sommarpersonal

Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan