Vill du vara med från början och starta upp en reception till en kund på heltid i Globen?

Om tjänsten

Vill du vara med och starta upp en ny reception? Just nu så söker vi en receptionist på heltid till ett uppdrag i Globen. Vår kund flyttar i början av januari till helt nybyggda lokaler. Här ges du möjlighet att vara med från start och sätta din prägel på receptionen och påverka hur arbetsrutinerna ska vara.

Som receptionist kommer du ha en varierande vardag där du är ansiktet utåt för vår kund. Tjänsten kommer bestå av sedvanliga receptionsuppgifter så som att svara i telefon, bemöta kunder och kollegor vid disk, utföra enklare administration och ansvara för beställningar med mera.

Om företaget

Denna tjänst är konsultuppdrag, vilket innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos någon av våra kunder. Det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult.

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemanningsföretag som funnit i branschen i 30 år. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Arbetsuppgifter

Rollen innebär bland annat att:

  • Hälsa på alla som kommer till kontoret och ha uppsikt över disken.
  • Ta emot besökare och servera dryck.
  • Boka in möten till de anställda.
  • Se till att allt kontorsmaterial finns på plats och vara ansvarig för att beställa in nytt.
  • Vara företagets kontaktperson mot olika leverantörer och genomföra beställningar.
  • Vara nyckelansvarig.
  • Ansvara för dokument i kundens arkiv.
  • Vara med och planera olika event internt och externt.
  • Se till att det är rent och snygg i lokalerna
  • Svara i telefon, växel samt mailkontakt med kunder och kollegor

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen ser vi att du är van att arbeta proaktivt och hela tiden ligga steget före. Du är serviceminded, flexibel och trivs med att arbeta självständigt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från att arbeta i reception. Du hanterar svenska och engelska språket obehindrat.

Det är viktigt att du är trygg i dig själv, ansvarsfull och vågar ta inaktiv. Du är utåtriktad, kommunikativ och gillar att vara spindel i nätet. I ditt arbetssätt är du strukturerad, noggrann och trivs med att se till att allt är fint runt omkring dig.

Övrigt

Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt med startdatum i januari. På KFX arbetar vi med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Caroline Dunvret på 08-663 99 00 eller caroline.dunvret@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.

Notera att vi på slutkandidat kommer genomföra en bakgrundskontroll.

Välkommen in med din ansökan!

Company logotype
  • Stockholm
  • Ansök senast 2019-12-20
  • Heltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Hotell/Restaurang/Turism/Nöje
  • Inkommet: 2019-11-29
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan