Vill du arbeta som telefoniansvarig?

Om tjänsten

Är du servicemedveten och gillar att arbeta med problemlösning? Har du tidigare arbetat med administration, IT-support eller erfarenhet från Telekombranschen? Vill du arbeta i ett tight team och sitta i fräscha & nyrenoverade lokaler? Då kan du vara vår nya Telefoniansvarig!

Vi söker nu en Telefoniansvarig till vår internationella kund. Arbetsplatsen är placerad i Centrala Göteborg och det är ca. 1 000 medarbetare på arbetsplatsen. Kunden är ett teknikkonsultföretag som har kunder över hela världen.

Om företaget

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. KFX är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra konsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Vilka kunder har vi?
KFX verkar i långsiktiga relationer med alltifrån små till stora bolag. På vår kundlista finns t.ex. globala varumärken inom hemelektronik och bilindustri samt några av landets största banker och försäkringsbolag. Ekonomer, chefer av olika slag, administratörer, säljare, ingenjörer, lagerarbetare..

Arbetsuppgifter

Tjänsten som Telefoniansvarig innebär att du arbetar med all kommunikation gällande telefonin på företaget. Det innefattar bland annat beställning och hantering av abonnemang, telefoner och tillbehör, support till de anställda gällande abonnemang samt framtagande och uppföljning av telefonstatistik. Dessa arbetsuppgifter innebär att du kommer ha en tät kontakt med företags telefonoperatören och leverantören av telefoner och tillbehör. Du kommer även vara en del av arbetet med att uppdatera företagets interna system med information. I den här rollen dyker det dagligen upp nya ärenden att lösa, är du en person som gillar problemlösning och har god initaitivförmåga? Gillar du att komma med nya ideér och ser förbättringsområden? Då finns det möjlighet för dig att hjälpa avdelningen med att skapa nya rutiner att följa!

Observera att i denna roll mäts ni inte på försäljning eller samtalstid.

Kvalifikationer

Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet från administration, IT-support eller likande. Har du tidigare arbetat i telekombranschen är det ett stort plus. Du har god datorvana och talar flytande svenska och engelska. Som person är du initiativrik, kommunikativ och prestigelös. Du gillar att arbeta i en grupp och bidrar med positiv energi och teamkänsla.

Hos oss på KFX så genomsyras allt vi gör i våra ledord – Stolthet, Omtanke och Engagemang, så vi ser gärna att du är en person som värderar dessa egenskaper lika mycket som oss. När du är uthyrd hos vår kund så är du vårt ansikte utåt, och därför är det självklart för dig att hålla en hög kundservicenivå, att du tar ansvar över dina arbetsuppgifter och gärna ger det där lilla extra. Vi vill anställa dig som är engagerad, positiv och som ger 110 % när man är på arbetet.

Övrigt

Intervjuer sker löpande, därför ser vi att du skickar in din ansökan redan idag!

Anställning: Tillsvidare
Start: Omgående, ok med en månad som uppsägningstid.
Arbetstider: måndag-fredag kl 08-17.00, finns möjlighet till flex.

Vid frågor eller funderingar kontakta Anna Berggren på 031-711 98 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan