Vill du arbeta extra vid sidan av studier eller annat extraarbete i Örnsköldsvik?

Om tjänsten

Nu har du möjligheten att bli en i KFX HR-partners gäng!
Vi söker omgående en flexibel, engagerad och servicemedveten receptionist till en av våra attraktiva kunder i Örnsköldsvik!
Kunden har behov av en extra resurs som kan hoppa in vid behov av och till i perioder. Behovet kommer alltså att variera och kan handla om 1 dag i veckan till mer eller mindre.
Studerar du eller har annat extraarbete kan detta kanske vara något för dig?

Om företaget

KFX HR-partner är ett Auktoriserat Bemanning och Omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Vi söker dig som tycker om att vara spindeln i nätet och klarar av att ha många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna.
Några av de dagliga arbetsuppgifterna är att hjälpa besökare, svara i telefon och på mail, sortera post, översyn av lokaler samt i övrigt förekommande arbetsuppgifter i en reception.
Som receptionist har du en central roll med mycket kontakt såväl med externa kunder som internt inom företaget.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ödmjuk, ordningsam och prestigelös

Övrigt

Lönespann för denna tjänst 18 000 – 20 000 kr
Är det dig vi söker? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Intervjuer sker löpande. Vid frågor eller funderingar kontakta bemanningsansvarig Ebba Wedin 060-15 46 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan