Vi söker serviceinriktade receptionister till framtida uppdrag i Malmö

Om tjänsten

Som konsultföretag behöver vi alltid ha örat mot rälsen och ligga steget före våra kunder när det gäller nya talanger. Inför framtida uppdrag söker vi därför drivna medarbetare för kommande uppdrag och rekryteringar inom serviceyrken som receptionist, kundtjänst och internservice i Malmö.
Har du lätt för att sätta dig in i nya situationer och trivs med att möta nya människor så kan vi erbjuda dig ett varierat och stimulerande arbete som konsult hos oss. Har du erfarenhet av administration, kundservice eller reception sedan tidigare och vill fortsätta arbete inom området är kanske detta en roll för din framtida karriär?

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer vid uppdrag att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa genomsyrar allt vi gör.

Kvalifikationer

Som receptionist förväntar vi oss att du är social och en engagerad person som motiveras av att få jobba med människor och att få ta eget ansvar. För att komma in i rollen som konsult så snabbt som möjligt är det meriterande om du har erfarenhet av serviceyrket och mer specifikt erfarenhet av den fysiska kundkontakten. Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare, mogen och professionell i ditt arbetssätt.

  • Erfarenhet av service
  • Kunskaper i Microsoft Office
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem, affärssystem eller liknande

Vi lägger stor vikt på rätt personlighet så lyft gärna dina styrkor och tidigare erfarenheter i din ansökan och så ska vi se till att hitta rätt match för just dig!

Övrigt

Kanske är du tillgänglig direkt eller så är du öppen för nya uppdrag om rätt uppdrag dyker upp?
Då det kan svänga snabbt i konsultbranschen är det bra om du specificerar i din ansökan när du är tillgänglig för arbete.
Annonsen är allmän och leder inte till direkt uppdrag eller tjänst, intervjuer kommer således ske löpande med fokus att bygga upp vår kandidatbank inför kommande uppdrag.

Company logotype
  • Malmö
  • Ansök senast 2020-11-27
  • Heltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Hotell/Restaurang/Turism/Nöje
  • Inkommet: 2020-10-16
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan