Växeltelefonist tillgänglig omgående?

Om tjänsten

Är du serviceminded och gillar att prata i telefon? Har du tidigare arbetat som växeltelefonist och är tillgänglig omgående? Vår internationella kund behöver en växeltelefonist på minst ett år.

Vår attraktiva kund är ett konsultbolag som har kunder över hela världen. På deras kontor i centrala Göteborg har de ca 1000 anställda.

Om företaget

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. KFX är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra konsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Vilka kunder har vi?
KFX verkar i långsiktiga relationer med alltifrån små till stora bolag. På vår kundlista finns t.ex. globala varumärken inom hemelektronik och bilindustri samt några av landets största banker och försäkringsbolag. Ekonomer, chefer av olika slag, administratörer, säljare, ingenjörer, lagerarbetare..

Arbetsuppgifter

I rollen som växeltelefonist kommer du att arbeta i ett härligt team på fyra personer. Du kommer få en god kännedom om företaget och hjälpa såval externa som interna kontakter. Företagets leverantör av telefonilösningar är Telia, vilket innebär att du kommer ha mycket kontakt med deras arbetslag i det dagliga arbetet. Ett axplock av dessa är beställning och administrering av mobilabonnemang och överlåtelsefrågor. Du kommer även vara en del av arbetet med att uppdatera företagets interna system med information.

Kvalifikationer

Hos oss på KFX så genomsyras allt vi gör i våra ledord – Stolthet, Omtanke och Engagemang, så vi ser gärna att du är en person som värderar dessa egenskaper lika mycket som oss. När du är uthyrd hos vår kund så är du vårt ansikte utåt, och därför är det självklart för dig att hålla en hög kundservicenivå, att du tar ansvar över dina arbetsuppgifter och gärna ger det där lilla extra. Vi vill anställa dig som är engagerad, positiv och som ger 110 % när man är på arbetet.

Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet från liknande arbete inom kundservice. Du har god datorvana och talar flytande i både svenska och engelska. Som person är du initiativrik, kommunikativ, stresstålig och prestigelös. Du fungerar väl i grupp, och bidrar med positiv energi och teamkänsla. Du är strukturerad, och kan planera ditt arbete.

Övrigt

Intervjuer sker löpande, därför ser vi att du skickar in din ansökan redan idag!

Anställning: Föräldravikariat med start omgående till minst maj 2019.
Arbetstider: Fredagar kl 8-17.

Vid frågor eller funderingar ring Anna Berggren på 031-711 98 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan