Teknisk support till Bisnode med start omgående!

Om tjänsten

Nu söker vår kund Bisnode efter en teknikintresserad person för kortare uppdrag! Har du arbetat med integrationsleveranser eller som ServiceDesk support tidigare? Är du flexibel, serviceminded och gillar att ta an nya utmaningar? Har du kunskaper i hur API:er är uppsatta? Då kan du vara den vi söker!

Om företaget

Bisnode är dedikerade till att leverera insikter för att hjälpa sina kunder att fatta smartare beslut, både dagliga frågor samt viktiga strategiska beslut. Bisnode drivs av en ambition som genomsyrar allt man gör, här vill man göra det möjligt för kunder att fatta smartare beslut. På Bisnode hittar du individer som med sin expertis, kultur, humor och sina idéer berikar verksamheten. Det är när alla bidrar med sina styrkor som Bisnode utvecklas som företag! Läs mer om hur det är att jobba på Bisnode här: bisnode.com/karriar.

Arbetsuppgifter

Bisnode behöver en teknikintresserad person som har ett öga för detaljer. I rollen kommer du att analysera, dokumentera och summera hur processerna utförs samt se dess förbättrings- och utvecklingsmöjligheter. Därefter kommer du att kvalitetssäkra och föra arbetet vidare till kontoret i Stockholm.

Rollen kommer att anpassas beroende på tidigare erfarenheter, men du kommer i huvudsak att arbeta med:

  • Hantering av sälj- och kundförfrågningar inkl. second-line support.
  • Återkoppla och informera kund om förändringar och uppdateringar för pågående leverenser.
  • Utveckla produktionssystem/processer samt minimering av manuell hantering av data- och kundinformation, samt öka graden av automatisering.
  • Samt bidra till utveckling och förbättring av Bisnodes produkter, tjänster, supportfunktioner, administration, och verksamhet i övrigt.

Kvalifikationer

Till denna tjänst söker vi dig med starkt driv, engagemang och initiativförmåga. Vi ser att du som person är ansvarstagande, kvalitetsmedveten samt drivs av ett processtänk. Vidare vågar du ifrågasätta och har skinn på näsan. För att trivas i teamet ser vi att du är en social lagspelare som gärna delar idéer och tankar med kollegorna.

Vi söker dig som tidigare arbetat med integrationsleveranser, ordermottagning eller som Servicedesk support/Tech support. Viktigast för tjänsten är att du har ett start teknikintresse och har grundkunskaper i hur API:er är uppsatta. Du talar även flytande i det svenska och engelska språket.

Övrigt

Tjänsten är med start början av november och pågår minst till sista januari.

I denna rekryteringsprocess samarbetar Bisnode med KFX HR-partner och samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Anna Berggren 031-711 98 00. Vi går igenom ansökningarna löpande, så skicka ditt CV och personligt brev till oss så snart som möjligt.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan