Studerar du på distans och vill arbeta extra som kontorsreceptionist?

Om tjänsten

Studerar du på distans och vill arbeta extra inom service? Älskar du att träffa nya människor och finns tillgänglig för jobb 2-3 dagar i veckan? Är du en flexibel och social person som vill vara receptionist på spännande kontor i centrala Göteborg? Då har vi tjänsten för dig!

Våra arbetspass är i kontorsreceptioner som är schemalagda måndag- fredag mellan kl. 07.30-18.00. Tiderna du arbetar varierar från vecka till vecka men vi förväntar oss att du är tillgänglig 2-3 dagar/veckan då vi planerar schemat utefter våra kunders önskemål.

Vi värdesätter långsiktiga relationer med våra kunder och konsulter, därför önskar vi att du ser dig själv i denna roll i minst 2 år.

Om företaget

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter

Våra kunders behov växer därför är det nu dags att förstärka vår backuppool. Som konsult i vår pool kommer du stötta våra kunders receptioner i Göteborg när ordinarie personal är frånvarande.

Huvudsakliga arbetsuppgifter som receptionist består av att ge service i världsklass, ta emot besökare, svara i telefonen och mail. Andra arbetsuppgifter är bl.a. posthantering, plocka undan disk, stötta kollegor, behjälplig vid konferenser, inköp av kontorsmaterial samt enklare administration.

Detta är ett arbete som passar dig som är mycket flexibel. Som student kan du lägga upp ditt schema som du vill. Vi kan komma och ringa dig med kort varsel och din flexibilitet är därför av stor vikt.

I kontorsreceptioner kan det förekomma lugna perioder, vilket innebär att du måste ta egna initiativ att hålla dig sysselsatt samtidigt som det är viktigt att du trivs i ett lugnt tempo.
Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Som person har du ett genuint intresse för service, är prestigelös och har en positiv inställning.

Kvalifikationer

* Avslutad gymnasieutbildning.
* Flytande svenska i tal och skrift samt mycket goda kunskaper i engelska.
* Tillgänglig 2-3 heldagar i veckan.
* Pågående utbildning på högskola eller universitet där du minst har ett år kvar av studierna.

Övrigt

Det är meriterande om du har erfarenhet av service.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Fast timlön enligt kollektivavtalet.

Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kunskap-, engelska- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Company logotype
  • Göteborg
  • Ansök senast 2020-01-31
  • Deltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2020-01-09
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan