Servicemedveten och händig stjärna till långsiktigt uppdrag

Om tjänsten

Vill du arbeta i en representativ roll på ett modernt och innovativt internationellt företag i centrala Göteborg? Drivs du av att arbeta med service i världsklass såväl på svenska som engelska? Är du dessutom en arbetssam, lösningsorienterad och positiv person? Ser du möjligheter istället för problem? Då har vi på KFX HR-partner ett spännande uppdrag till dig!

Om företaget

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Arbetsplatsen är placerad i kundens reception där du möter såväl interna medarbetare som externa kunder. Du ansvarar tillsammans med din närmsta kollega för att mötes- och konferensrum är i snyggt skick, ni stöttar med administration samt utför lättare reparationer och underhåll av kundens lokaler. Går en lampa sönder eller en ny TV måste installeras, då är det du som fixar! Du blir en central del av företagets service-team som ständigt arbetar för att hålla kontoret i toppskick!

En dag kommer aldrig vara den andra lik, du kommer ständigt arbeta för att skapa en trivsam miljö för internt anställda!Tillsammans med dina närmsta kollegor koodinerar och arrangerar du även kreativa fredagsfrukostar, after-works och andra events. Här får du möjlighet att låta kreativiteten flöda!

Kvalifikationer

Vi söker dig som vill ta ett stort ansvar, är engagerad och ser möjligheter i ditt dagliga arbete. Då en del av tjänsten är internservice ser vi att du är en händig person som inte är rädd för att testa nya arbetsuppgifter eller att ta egna initiativ. Som person ska du vara framåt och tycka om att skapa och behålla goda relationer med besökare och intern personal. Vi ser även att du ska ha god samarbetsförmåga och trivas med att arbeta både i team samt på egen hand. Prestigelös och professionell är två ord som ligger till grund för vem vi söker till denna spännande tjänst.

Företaget du kommer arbeta hos är ett stort växande företag som drivs av en modern anda och därför ser vi att du som söker lätt kommer med nya ideer och alltid ser möjligheter till förbättring och utveckling. Då kunden är internationell kräver tjänsten att du talar och skriver engelska obehindrat!

Meriterade är tidigare erfarenhet inom reception, internservice eller vaktmästeri. Vidare är du trygg i Officepaketet och har lätt för att lära dig nya system. Du behöver kunna uttrycka dig mycket väl på engelska i både tal och skrift då det är kundens koncernspråk.

Övrigt

Tillsättning: Start Juni 2018.
Tjänsten är på heltid tillsvidare, arbetstid kl 08.00-17.00 och 09.00-18.

Vi genomför personlighets- och kunskapstester samt bakgrundskontroll på alla våra slutkandidater.
Intervjuer sker löpande så tjänsten redan idag!

Har du en fråga eller fundering kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan