För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.
Vill du vara ansiktet utåt för vår kund inom fastighetsbranschen? Är du en positiv och utåtriktad person som älskar att ge service i världsklass? Trivs du att arbeta i en självständig och representativ roll? Kan du börja redan i augusti och söker en långsiktig anställning som receptionist? Då kan vi ha en spännande tjänst för dig hos vår kund Platzer Fastigheters huvudkontor med start den 22e Augusti!
Du kommer du anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner. KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
Platzer är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter, främst kontor. Företaget äger och utvecklar 68 fastigheter med en total yta om cirka 800 000 kvm. Genom uthyrning och förvaltning, fastighetsprojekt och stadsutveckling samt förvärv och försäljningar av fastigheter skapar Platzer tillväxt och lönsamhet. Platzer prioriterar goda relationer med hyresgästerna och erbjuder service som präglas av närhet och engagemang.
Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av att:
Vi söker dig som en stjärna på service och som förstår betydelsen av ett professionellt och servicemedvetet kundbemötande.
Vi ser att du har god förmåga att hantera flera arbetsuppgifter på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare kan du uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang, tar initiativ och ser alltid till att göra ditt yttersta. Är du dessutom prestigelös och tycker om att hjälpa till där det behövs? Här erbjuds möjligheten att vara med på en spännande resa med goda möjligheter att påverka din roll och kontorets rutiner.
Tjänsten är tillsvidare på heltid, start 22:e augusti.
Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Arbetstid: Måndag-Fredag 07.45- 16.45, 60 min lunch.
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00
Receptionist på heltid i Stockholm
Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå då är det här en...
Kontorsassistent på deltid till IT-bolag på Kungsholmen
Söker du ett deltidsarbete med varierande arbetsuppgifter där du får ta mycket eget ansvar? Vill du...
Ekonomiadministratör till expansivt bolag i Spånga
Till vår kund i Spånga söker vi nu efter en administratör med intresse för ekonomi. Vi söker dig...
Back Office Coordinator till Canon i Bergshamra
Vill du jobba med service och administration och är en fena på säljsupporterade system? Stämmer...
Logga in som kandidat
Här kan du:
Logga in som konsult
Här kan du:
För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.
Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan