Sveriges bästa företagsbloggar 2018

Receptionist till Platzer Fastigheter i centrala Göteborg!

Om tjänsten

Vi söker nu en engagerad och professionell receptionist till vår kund Platzer fastigheter. Vi söker dig som gillar att ta ansvar och vill ha ett stimulerande arbete med varierande arbetsuppgifter!

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner och arbeta på Platzer fastigheters huvudkontor i centrala Göteborg. Tjänsten är på heltid och tillsvidare, vi söker dig som värdesätter ett långsiktigt samarbete.

Om företaget

Platzer är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter, främst kontor. Företaget äger och utvecklar 70 fastigheter med en total yta om cirka 825 000 kvm. Genom uthyrning och förvaltning, fastighetsprojekt och stadsutveckling samt förvärv och försäljningar av fastigheter skapar Platzer tillväxt och lönsamhet. Platzer prioriterar goda relationer med hyresgästerna och erbjuder service som präglas av närhet och engagemang.

Arbetsuppgifter

På Platzers nyrenoverade huvudkontor arbetar ca 70 medarbetare. I rollen som receptionist finns du där för att hjälpa dina kollegor internt samt finnas där för alla externa besökare. I den här rollen är du spindeln i nätet och ska kunna ha många bollar i luften samtidigt som du ger service i världsklass. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är:

  • Ta emot och hjälpa besökare/gäster
  • Svara i telefon och koppla vidare inkommande samtal
  • Beställa kontorsmaterial
  • Posthantering
  • Scanning av fakturor
  • Översyn av samtliga lokaler och konferensrum samt förbereda inför möten/konferenser
  • Förbereda frukost- och lunchmöten
  • Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet från servicerelaterade yrken och som förstår betydelsen av ett flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Vidare kan du uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ordningsam och prestigelös.

Vi genomför personlighets- och kunskapstester samt bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater.

Övrigt

Start: omgående med hänsyn för uppsägningstid
Arbetstid: måndag-fredag kl. 07.45-16.45 med 60 min lunch
Placering: Kämpegatan 7, Gullbergsvass.
Anställning: Heltid och Tillsvidare

Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se
Vid frågor kontakta Elin Andersson på 031-711 98 00.

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från starten 1986.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan