Sveriges bästa företagsbloggar 2018

Receptionist till bank i centrala Stockholm

Om tjänsten

I samarbete med ett av våra kundföretag söker vi nu en kompetent receptionist. Kunden är en internationell bank och finns belägen i centrala Stockholm. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på tillsvidarebasis.

Om företaget

Företaget är en internationell bank beläget centralt i Stockholm. På kontoret arbetar ca 50 medarbetare. Du kommer att arbeta tillsammans med en annan receptionist med ett delat ansvar för reception, service och kontoret.

Arbetsuppgifter

Som receptionist kommer du att besvara telefon och e-mail samt ta emot besökare och sköta post- och budhantering. Tjänsten är utåtriktad vilket innebär att du kommer att ha många externa och interna kontakter. Du kommer även att ha visst kontorsansvar som innefattar beställning av kontorsmaterial och andra leverantörskontakter.

Vidare ansvarar du för ordningen på kontoret och ser till att det alltid är representativt och välvårdat. Arbetsuppgifterna är av varierande karaktär och innefattar viss administration och andra uppgifter som eventuellt kan behöva utföras inom verksamheten.

Kvalifikationer

Du har minst två års erfarenhet av att arbeta i en reception och har fullgjord gymnasieutbildning. Du är van vid att arbeta självständigt och har förmågan att ta eget initiativ. Det är en självklarhet för dig att vara professionell, flexibel och serviceminded.

Vidare har du en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Den person vi söker trivs i en korrekt miljö där det ställs krav på hög standard vad gäller utförande, prestationer och framträdande. Kundfokus och kvalitet är ledord i verksamheten.

Då tjänsten är utåtriktad ser vi det som positivt om du är en duktig kommunikatör i både tal och skrift. Företaget verkar i en internationell miljö och av den anledningen är det även viktigt att du har goda kunskaper i engelska.

Övrigt

Du blir tillsvidareanställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund. Du arbetar kontorstider. Vi erbjuder dig förmåner som friskvårdsbidrag och Rikskort. Uppdraget startar början juni, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Slutkandidat kommer att genomgå en bakgrundskontroll. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Susanne Järleby på 08-663 99 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan