Receptionist på deltid till företag i Centrala Stockholm

Om tjänsten

Sökord: reception, växel, kontor, telefon, service, deltid

Är du en person trivs med att samarbeta och alltid har ett leende på läpparna? Vill du arbeta i en reception där du får möjlighet att använda såväl dina sociala- som administrativa färdigheter? KFX HR-partner söker för kunds räkning en hängiven receptionist som vill arbeta på deltid i city.

Kan detta vara något för dig? Skicka då in din ansökan redan idag!

Om företaget

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna hos vår kund innebär att du kommer få ansvara för att ta emot och välkomna anställda och besökare. Vidare har du tillsammans med din kollega ansvar för att svara i företagets växel och besvara inkommande mail. Du ska också se till att de gemensamma ytorna hålls rena och fräscha och även kunna erbjuda besökande någonting att dricka. I denna roll kommer du även ha en del administrativa uppgifter så som post- och budhantering. Du kommer även att få vara behjälplig när någon av företagets avdelningar behöver administrativ avlastning. Slutligen kommer du också att få hjälpa till med att beställa luncher, taxi och bud till företagets anställda, konferensgäster samt besökare.

Kvalifikationer

Som receptionist är du företagets ansikte utåt och du förstår vikten av ett professionellt och representativt kundbemötande. Vi söker därför dig med tidigare erfarenhet av någon form av service, gärna från en liknande roll. Som person är du självständig och levererar alltid service av högsta klass med ett sympatiskt och tillmötesgående bemötande. Då du kommer arbeta tillsammans med en kollega som har en liknande roll är det viktigt att du trivs med att samarbeta med andra och är flexibel i ditt arbetssätt. Vidare är du prestigelös, ansvarsfull, lyhörd och har hög social kompetens. Du tycker om att lösa problem och har en positiv inställning till olika typer av arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska och även har goda kunskaper i MS Office.

Övrigt

Uppdraget har start omgående och är på tillsvidarebasis. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos KFX HR-partner men arbeta ute hos vår i centrala Stockholm. Tjänstgöringsgraden är 75 % med arbetstiderna 08-15 med en timmes lunch måndag – fredag.

Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare William Ericson på 08-663 99 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan