Receptionist på deltid till bolag i centrala Stockholm

Om tjänsten

Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå då är det här en tjänst för dig.
Just nu söker vi en receptionist som vill jobba 50-80% till vår kund som har sitt kontor i centrala Stockholm. I tjänsten får man möjligheten att utvecklas i rollen som receptionist och samtidigt arbeta administrativt.
Start för tjänsten är augusti.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och är då ansvarig för att ta emot företagets kundbesök. I tjänsten ingår varierande arbetsuppgifter som att:

  • Ta emot besökare
  • Ta hand om företagets telefonväxel
  • Bokning skötsel av konferensrum
  • Post- och budhantering
  • Bokning av resor
  • Inköp av kontorsmaterial

Arbetstiderna är fördelade mellan måndag-fredag.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av service och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du får gärna ha arbetat med liknande arbetsuppgifter. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig och prestigelös.

Det är även viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska samt har god datorvana.

Övrigt

Låter detta som någonting för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare på 08- 663 99 00
Välkommen in med din ansökan!

Company logotype
  • Stockholm
  • Ansök senast 2022-07-16
  • Deltid
  • Anställning: Visstidsanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2022-06-17
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan