Receptionist heltid till mediaföretag på söder Stockholm!

Om tjänsten

Vår kund utökar nu sitt receptionsteam och söker dig som har några års erfarenhet från en liknande roll. Här servar du organisationen med en kontors- och receptionsservice i världsklass. Detta är tjänsten för dig som letar efter ett varierande arbete i en spännande bransch!

Arbetstider är måndag till fredag mellan 08:00-17:00. Tjänsten är en visstidsanställning med start omgående och fram till och med årsskiftet med stor chans till förlängning.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter

En viktig del i ditt arbete är att du kan namnet på kunder och partners och får dem att känna sig bekväma när de kliver in på kontoret. Du förhandlar också avtal med leverantörer, styr upp administrativa rutiner och samverkar med IT, ekonomi och HR för att våra medarbetare alltid ska ha en bra upplevelse på sin arbetsplats. Utöver det driver du våra interna aktiviteter och event; inspirationsdagar, roliga AWs, konferenser, fester, temaveckor, tävlingar och annat som du och dina kollegor hittar på.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i reception och med fördel även arbetat administrativt och arrangera interna aktiviteter. Du är strukturerad och kan ha många bollar i luften – samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar service i toppklass. I ditt arbetssätt är du strukturerad, noggrann och trivs med att se till att allt är fint runt omkring dig.

Du är utåtriktad, trevlig och professionell i ditt bemötande. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang och sprider positiv energi runt omkring dig.

  • Erfarenhet av service
  • Kunskaper i Microsoft Office
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem

Övrigt

Vi söker en receptionist på heltid där tjänsten är en visstidsanställning med start omgående fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning. Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare på 08- 663 99 00.

Välkommen in med din ansökan!

Company logotype
  • Stockholm
  • Ansök senast 2021-11-07
  • Heltid
  • Anställning: Visstidsanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2021-10-11
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan