Kundtjänstmedarbetare på heltid till företag i Solna

Om tjänsten

Är du på jakt efter en ny spännande tjänst med fokus på kundkontakt? Vi söker nu dig som brinner för service och vill utvecklas vidare i ett innovativt IT-företag. Kanske har du varit i en liknande roll men vill ta steget vidare, eller bär du med dig erfarenhet från service i butik/café/restaurang? Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din servicekänsla och ditt driv kommer att vara avgörande!

Om företaget

Vår kund sitter i moderna lokaler i Solna och du kommer att ingå i ett team om cirka 10 medarbetare, som tillsammans ansvarar för en del av förtagets kundservice.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundtjänstmedarbetare hos vår kund är du rösten utåt gentemot företagets kunder. Med telefonen som ditt främsta verktyg hjälper du kunder att lösa problem, hitta information och komma i kontakt med rätt person inom organisationen. Kundservice arbetar primärt som First line support vilket innebär att hantera alla inkommande kundsamtal och kundmail från såväl privatkunder som affärskunder. Arbetet innefattar även intern support med administrativa uppgifter, så som avtalshantering, returhantering, kreditering samt att agera stödfunktion åt säljorganisationen. En del ärenden kräver snabbt agerande, medan andra ställer krav på att du söker information och gör en grundlig och informativ undersökning å kundens vägnar.

Detta är en tjänst där du gers utrymme att växa och för rätt person finns det på sikt många vägar att gå inom företaget!

Kvalifikationer

Vi söker dig som älskar kundkontakt och service! För dig är det viktigt att kunden är nöjd och du har erfarenhet av att lösa problem, stora som små. Med ditt lugn, din positiva inställning och din tydliga kommunkation, kan du hantera kunder med olika humör och sinnesstämningar. Din bakgrund präglas av just service och vi tror att du har arbetat med antingen kundsupport eller direkt kundkontakt något år. Du vet att det är service och människor du vill arbeta med!

Övrigt

Vi söker både dig som ser dig långsiktigt i rollen, samt du som söker ett arbete fram till sommaren. Arbetstiderna är 8-17. Du kommer att vara anställd hos oss på KFX HR-partner och få en dedikerad konsultansvarig, samtidigt som du arbetar hos vår kund. Tillträde är omgående så skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom urvalet löpande. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg på 08-663 99 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan