Administrativ support till attraktiv kund i Mölndal hösten 2019!

Om tjänsten

Vår kund behöver din hjälp på konsumentkontakt under hösten och vintern 2019! Vi söker en person som vill arbeta heltid med kundservice via telefon och mail under perioden augusti- december, med möjlighet till förlängning. Är du en person som motiveras av nöjda kunder? Gillar du att arbeta med administration och problemlösning? Trivs du dessutom med att arbeta självständigt och driva dina egna processer? Varmt välkommen med din ansökan så berättar vi mer!

Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund i Mölndal. Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är måndag-fredag kl. 8.00-17.00.

Om företaget

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I rollen som konsumentkontakt arbetar du självständigt med ansvar för all kontakt med företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon, mail samt via intranät. Flera ärenden kan vara reklamationer, det är därför viktigt att du bemöter kunden på ett professionellt och trevligt sätt. Du registrerar reklamationer och kommer tillsammans med kvalitetsavdelning fram till hur ärenden ska bedömmas. Du är ytterst ansvarig för att alla ärenden hanteras och arbetar löpande för att se till att alla ärenden avslutas med en nöjd kund.

I rollen ingår också att ta fram och distribuera reklamationsrapporter och statistik. Du behöver även ta hänsyn till och vara medveten om GDPR.

Kvalifikationer

I den här tjänsten söker vi dig som tidigare arbetat med service i någon form. För att passa i den här tjänsten är du kommunikativ och är duktig på att formulera dig i både tal och skrift, på så väl svenska som engelska. Du har förmåga att lyssna in kundernas behov och gör allt för att göra de nöjda. Vi söker dig som gillar att arbeta med problemlösning, är lyhörd samt prestigelös.

Övrigt

Tjänsten är visstid, med start enligt överenskommelse.
Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Kunskap- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Company logotype
  • Göteborg
  • Ansök senast 2019-07-31
  • Heltid
  • Anställning: Visstidsanställning
  • Bransch: Kundsupport/Service
  • Inkommet: 2019-07-02
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan