Koordinator till internationellt fastighetsbolag i Sundbyberg

Om tjänsten

Är du en ansvarstagande person med ett stort intresse för administration och kommunikation? Är du en relationsbyggare med en förmåga att skapa synergier i alla tänkbara sammanhang? Då kan detta vara ditt drömjobb! I rollen som koordinator hos vår kund får du chansen att göra just det, och samtidigt ha ett väldigt roligt och utvecklande arbete.

Om företaget

Denna rekrytering görs av KFX HR-partner på uppdrag av vår kund som är en av nordens största bostads- och samhällsutvecklare. Anställning sker hos kunden, och din arbetsplats kommer att vara bolagets huvudkontor i Sundbyberg, strax norr om Stockholm.

Arbetsuppgifter

I rollen som koordinator kommer du ha ett brett spektrum av arbetsuppgifter. Förutom möjligheten att utvecklas inom en rad olika områden därför denna roll att ställa höga krav på din flexibilitet och förmåga att skapa din egen struktur i arbetet. Nedan är några av de vanligast förekommande arbetsuppgifterna i rollen:

  • Förberedelser och koordinering av ledningsgruppsmöten
  • Underhålla och redigera dokument och upprätta mallar
  • Hantera e-mail och samtal
  • Arrangera interna personalevent
  • Hantera påskrifter
  • Ta hand om diverse administrativa uppgifter från ledningsgrupp
  • Kontakt med kollegor bolagets olika kontor runtom i Europa gällande planering för resor, möten, påskrifter och koordinering av event.
  • Presentationer
  • Tidplaner

Kvalifikationer

För att vara kvalificerad för rollen som koordinator hos vår kund ser vi att du har en yrkesbakgrund som på många sätt matchar den som erbjuds i denna tjänst. Du har erfarenhet från arbete med ledningsgrupp, koordinering och tillhörande administration. Din förmåga att skapa kontaktytor mellan människor gör att du känner dig bekväm och vågar ta för dig i sociala och professionella sammanhang. Vi ser att du är en nyfiken och självständig person som på ett engagerat sätt tar dig an dina arbetsuppgifter och på egen hand kan hantera dina arbetsuppgifter. I ditt arbete förväntas en stor noggrannhet och fokus på detaljer.

Vi ser att du är duktig på att uttrycka dig i såväl tal som skrift på svenska och engelska för att kunna kommunicera med dina kollegor och skapa innehåll till protokoll och dylikt. Det är även meriterande om du har danska språkkunskaper. Slutligen ser vi att du har mycket goda kunskaper i MS Office, framförallt i Word, Powerpoint och Excel.

Övrigt

Låter detta som någonting för dig? Skicka in din ansökan direkt!

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Caroline Dunvret på caroline.dunvret@kfx.se.

Observera att vi på slutvald kandidat kommer att göra personlighets- och logiska tester samt en bakgrundskontroll.

Välkommen in med din ansökan!

Company logotype
  • Stockholm
  • Ansök senast 2020-08-14
  • Heltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2020-06-20
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan