Kontorsassistent på deltid till IT-bolag på Kungsholmen

Om tjänsten

Söker du ett deltidsarbete med varierande arbetsuppgifter där du får ta mycket eget ansvar? Vill du arbeta på ett mindre bolag med att ge intern service till kollegor och kunder? Som kontorsassistent hos vår kund får du möjlighet till allt detta. Låter det intressant? Sök då tjänsten redan idag!

Tjänsten är på deltid 16 timmar per vecka med start i Augusti. Vår kund är ett mindre IT-bolag som har sitt kontor på Kungsholmen.

Om oss

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Viktigt är att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt. I din roll ingår det att vara behjälplig där behovet finns, vilket bland annat innefattar:

  • Hålla snyggt och rent i kontorets lokaler t ex tömma diskmaskinen, rengöra kaffemaskinen och plocka undan efter möten
  • Ansvara för inköp till kontoret och hantera befintliga samt nya avtal med leverantörer
  • Planera och boka event, konferenser och tjänsteresor
  • Ordna med frukost och fika samt inhandla blommor och presenter inför födelsedagar
  • Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer

Vi söker dig som älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir oumbärlig! Du har erfarenhet från serviceyrket med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt. Vidare har du goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och i skrift.

För att trivas som kontorsassistent är du servicemedveten, prestigelös och självgående. Du är social, positiv till förändringar och kommer med egna initiativ och kreativa idéer. Vidare har du ett noggrant, strukturerat och innovativt arbetssätt. Som företagets ansikte utåt förväntas du alltid vara trevlig, representativ och relationsbyggande.

Övrigt

Tjänsten är en tillsvidareanställning med start i början på augusti. Du blir anställd konsult på KFX HR-partner och arbetar ute hos vår kund på Kungsholmen.

Samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00. Du kan även maila in dina frågor till lisa.hagglund@kfx.se, vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.

Välkommen in med din ansökan!

Company logotype
  • Stockholm
  • Ansök senast 2022-08-14
  • Deltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2022-07-22
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan