Kontorsassistent på 75 % till Studio Stockholm Arkitektur

Om tjänsten

Assistent/Service/Administration

Som kontorsassistent till Studio Stockholm Arkitektur har du varierande arbetsuppgifter inom kontor och administration.Tjänsten är på deltid med fasta arbetstider på måndagar (kl. 8-12) och fredagar (kl. 13-17), övriga dagar lägger du själv upp ditt schema så länge du arbetar 4 timmar varje dag. Detta är rollen för dig som brinner för service och som trivs i en roll där flexibilitet och variation är vardag!

Om företaget

Studio Stockholm Arkitektur grundades 2014 och erbjuder spetskompetens inom fastighetsutveckling, inrednings-och kommersiell arkitektur. Här arbetar du i en kreativ arbetsmiljö i öppna och ljusa lokaler mitt på Södermalm.

Arbetsuppgifter

Viktigt är att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt. I din roll ingår det att vara behjälplig där behovet finns, vilket bland annat innefattar:

  • Ta emot besökare, servera kaffe/te och utföra ärenden
  • Hålla snyggt och rent i kontorets lokaler t ex tömma diskmaskinen, rengöra kaffemaskinen och plocka undan efter möten
  • Ansvara för inköp till kontoret och hantera befintliga samt nya avtal med leverantörer
  • Planera och boka event, konferenser och tjänsteresor
  • Ordna med frukost och fika samt inhandla blommor och presenter inför födelsedagar
  • Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer

Vi söker dig som älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir oumbärlig! Du har erfarenhet från en liknande tjänst med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt och är van vid att arbeta i olika system. Vidare har du goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och i skrift.

För att trivas som kontorsassistent är du servicemedveten, prestigelös och självgående. Du är social, positiv till förändringar och kommer med egna initiativ och kreativa idéer. Vidare har du ett noggrant, strukturerat och innovativt arbetssätt. Som företagets ansikte utåt förväntas du alltid vara trevlig, representativ och relationsbyggande. Det är ett stort plus om du har tidigare erfarenhet och intresse för branschen.

Övrigt

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos KFX HR-partner men arbetar hos vår kund. Uppdraget är på deltid cirka 75 %, med start under maj och beräknas pågå i ca 1 år. I din ansökan önskar vi att du motiverar varför du söker just en deltidstjänst. Vi kommer att arbeta löpande med rekrytering och urval så skicka därför in ditt CV och personligt brev så snart som möjligt. Vid eventuella frågor, vällkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg på 08-663 99 00.

Välkommen in med din ansökan!

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan