Hyresadministratör tillgänglig omgående!

Om tjänsten

Är du en erfaren administratör som gillar att ha mycket att göra? Gillar du att ta eget ansvar och strukturera upp dina egna dagar? Har du ett intresse för bostäder och är redo för ett nytt arbete med start omgående? Då kan du vara den vi söker! Varmt välkommen in med din ansökan redan idag!

Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos SBC under heltid januari-februari, med chans till förlängning. SBC har kontor på Östra Hamngatan i Centrala Göteborg, där nästan 40 personer arbetar.

Om företaget

SBC står för Sveriges BostadsrättsCentrum. Vi är noterade på NGM-börsen och har sedan starten 1921 brunnit för att hjälpa bostadsrättsföreningar att få ut så mycket som möjligt av sitt arbete – så att fastigheten kan öka i värde och de boende trivas. Under åren har vi blivit experter på allt ifrån rabatter och stambyte till stadgeändringar och flerårsbudgetar. För ska både fastigheten och ekonomin må bra, då måste man ha koll på helheten. Och tänka långsiktigt. Vi vill bidrar till ett bekymmersfritt styrelsearbete och boende genom en effektiv och proaktiv förvaltning. Både inom teknik, ekonomi och juridik. 2018 var koncernens intäkter 436 mkr.
Läs mer på www.sbc.se

Arbetsuppgifter

I tjänsten som administratör, även kallad avgifts- och hyresförvaltare arbetar du med att sköta administration och support åt boende och styrelsemedlemmar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är avisering och debitering av avgifter/hyror, reskontrahantering, kontraktsskrivning samt kravhantering.

Kvalifikationer

Vi ser att du tidigare har arbetat med administration, service eller ekonomi och har slutfört dina gymnasiestudier. Vi ser även att du har ett brinnande intresse för bostäder och har gärna viss erfarenhet inom det. Som administratör är du trygg i Office-paketet och har gärna erfarenhet och intresse av större affärssystem, gärna 3L.

Vi söker dig som gillar att ta mycket ansvar, duktig på att ta egna initiativ och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar! Du har en positiv attityd och gillar att samarbeta med andra. Du är kvalitetsmedveten och arbetar noggrant, du tänker alltid på verksamhetens bästa i agerande och beslut.

Vi genomför personlighets- och kunskapstester samt bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater.

Övrigt

Tjänsten är med start omgående och är initialt till 20200229. Finns viss möjlighet till förlängning efter februari.
Arbetstiderna är kl 8-16.45.

Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag!

Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

Company logotype
  • Göteborg
  • Ansök senast 2020-01-26
  • Heltid
  • Anställning: Visstidsanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2020-01-14
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan