Har du tagit studenten och vill arbeta som receptionist på heltid?

Om tjänsten

Sökord: servicemedarbetare, reception, telefonist, service, internservice, kontor, administration

Är du en ordningsam och ansvarstagande person som brinner för service? Trivs du med ett flexibelt arbete där du får möjlighet att använda dina talanger? I så fall tycker vi att du ska höra av dig till oss! Vi på KFX HR-partner söker nu personer med service ut i fingerspetsarna som vill vidareutvecklas och inte är rädd för att anta nya utmaningar.

Om företaget

KFX HR-partner är ett bolag som verkar inom bemanning, rekrytering och entreprenad. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Vi är ett bemanningsföretag som lägger stor vikt vid det personliga med dig som resurskonsult och vi vill att du ska känna att du är en uppskattad person, både som anställd och som kollega. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerliga enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Arbetsuppgifter

I tjänsten som receptionist fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer utbildas på olika uppdrag ute hos våra kunder runt om i Stockholmsområdet och fungerar som ersättare vid frånvaro eller som extraresurs på olika funktioner. Dina arbetsuppgifter och arbetsplatser varierar från dag till dag och förändringar kan även ske under arbetsdagen vilket ställer krav på din flexibilitet. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:

  • Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
  • Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
  • Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
  • Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
  • Posthantering, resebokningar och annan administration
  • Springa ärenden, planera interna konferenser och event

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av service
  • Kunskaper i Microsoft Office
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem

För att arbeta som ambulerande konsult bör du trivas i en flexibel och anpassningsbar roll och vara beredd på att dina arbetsdagar snabbt kan förändras utifrån det du från början räknat med. Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.

Övrigt

Urval sker löpande och start är omgående så känner du dig redo tycker vi att du ska fylla i din ansökan här på hemsidan redan idag. För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av rekryterarna hos oss på KFX HR-partner. Du når oss på 08-663 99 00.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan