Flexibla receptionister sökes till vår backuppool

Om tjänsten

Studerar du på högskola eller universitet, driver eget företag eller har du gått i pension och vill arbeta extra? Är du en glad och pratsam person som gillar att vara i sociala sammanhang och träffa nya människor? Vi söker dig som är flexibel och som ser positivt på att arbeta som receptionist på olika arbetsplatser!

Våra arbetspass är i kontorsreceptioner som är schemalagda måndag- fredag mellan kl. 07.30-19.00. Tiderna du arbetar varierar från vecka till vecka men vi förväntar oss att du är tillgänglig 2-3 dagar/veckan då vi planerar schemat utefter våra kunders önskemål.

Vi värdesätter långsiktiga relationer med våra kunder och konsulter, därför önskar vi att du ser dig själv i denna roll i minst 2 år.

Om företaget

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter

Nu är det dags att förstärka vår backuppool. Som konsult i vår pool kommer du stötta våra kunders receptioner i Göteborg och Mölndal när ordinarie personal är frånvarande.

Huvudsakliga arbetsuppgifter som receptionist består av att ge service i världsklass, ta emot besökare, svara i telefonen och mail. Andra arbetsuppgifter är bl.a. posthantering, plocka undan disk, stötta kollegor, behjälplig vid konferenser, inköp av kontorsmaterial samt enklare administration.

Detta är ett arbete som passar dig som är mycket flexibel. Om du är student har du endast ett fåtal fasta föreläsningar i veckan eller så studerar du på distans och kan lägga upp ditt schema som du vill. Vi kan komma och ringa dig med kort varsel och din flexibilitet är därför av stor vikt.

I kontorsreceptioner kan det förekomma lugna perioder, vilket innebär att du måste ta egna intiativ att hålla dig sysselsatt samtidigt som det är viktigt att du trivs i ett lugnt tempo.

Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Vi värdesätter även din kommuniaktiva förmåga.

Kvalifikationer

  • Avslutad gymnasieutbildning.
  • Flytande svenska i tal och skrift samt mycket goda kunskaper i engelska.
  • Pågende utbildning på högskola eller universitet där du minst har ett år kvar av studierna alternativt
  • Annan sysselsättning på minst 50 %.
  • Tillgänglig 2-3 heldagar i veckan.

Övrigt

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Fast timlön enligt kollektivavtalet.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Kunskap-, engelska- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Company logotype
  • Göteborg
  • Ansök senast 2019-11-03
  • Deltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2019-10-10
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan