Flexibel receptionist, heltid Stockholm

Om tjänsten

servicemedarbetare, reception, telefonist, service, internservice, kontor, administration

Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och leverera service på hög nivå då är det här en tjänst för dig. Vi har flera kunder som efterfrågar receptionister med tidigare erfarenhet av service. Du får chans att se olika branscher och växa i din roll. Vi på KFX HR-partner söker nu personer med service ut i fingerspetsarna som vill vidareutvecklas och inte är rädd för att anta nya utmaningar. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja omgående.

Om företaget

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter

I tjänsten fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer utbildas på olika uppdrag ute hos våra kunder runt om i Stockholmsområdet och fungerar som ersättare vid frånvaro eller som extraresurs på olika funktioner. Dina arbetsuppgifter och arbetsplatser varierar från dag till dag och förändringar kan även ske under arbetsdagen vilket ställer krav på din flexibilitet. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:

  • Vänligt ta emot besökare, växelservice och mailhantering
  • Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
  • Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
  • Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
  • Posthantering, resebokningar och annan administration
  • Springa ärenden, planera interna konferenser och event

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av service
  • Kunskaper i Microsoft Office
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem

Vi lägger stor vikt vid din personlighett. Vi ser gärna att du inte har några problem att arbeta självständigt, du är van att ta egna initiativ och löser problem som uppkommer. Vi ser också att du gillar att vara med andra människor, du är serviceinriktad och gör ditt bästa i alla situationer.

Övrigt

Urval sker löpande och start är omgående så känner du dig redo tycker vi att du ska fylla i din ansökan här på hemsidan redan idag. För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av rekryterarna hos oss på KFX HR-partner. Du når oss på 08-663 99 00

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan