Facility Management support till ledande konsultföretag i Stockholm city

Om tjänsten

KFX HR-partner söker nu en servicemedveten och initiativrik medarbetare till ett nordiskt FM-team. Detta är en bred roll och du som söker har därför ett stort intresse för administration såväl som koordinering, samtidigt som du trivs i en social och supporterande roll.

Om företaget

Vår kund är ett innovativt konsultföretag inom ledarutveckling och search med kontor i centrala Stockholm. Bolaget har över 25 års erfarenhet i branschen och ett fokus på att utveckla tjänster och verktyg för att stärka sina klienters organisationer.

Arbetsuppgifter

I rollen som Facility Management support har du en nyckelfunktion inom företaget såväl som ut mot leverantörer. Tjänsten innefattar löpande hantering av både interna och externa aktiviteter, och du arbetar i nära relation till företagets Facility Manager i samtliga stödtjänster inom kärnverksamheten. Arbetsuppgifter som kommer att ingå i tjänsten är bland annat:

  • Koordinering och hantering av enklare IT support
  • Kontakt med företagets IT- leverantör
  • Beställning och administration av användarkonton och licenser
  • Inköp och inventering
  • Upprätta och uppdatera mallar och metoder
  • Intern kommunikation och stöttning i introduktionen av nya medarbetare
  • Telefoni och abonnemang
  • Delaktighet i förändringsarbeten samt implementeringen av dessa, mm

Utöver detta innebär rollen en rörlig vardag bestående av flera olika ad hoc – uppgifter.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är en professionell och nogrann person som kan hantera ett högt arbetstempo. Du är van att lösa problem och är inte rädd för att testa dig fram för att nå resultat. Du är självgående och kan ta egna initiativ. Som person är du lugn och tålmodig samt har ett strukturerat arbetssätt. Att hantera flera arbetsuppgifter parallellt är du van vid, från en tidigare liknande roll. Som Facility Manager support har du flera olika kontaktytor och vi tror därför att du är en social person, som motiveras av kontakten med andra. Du är van att möta människor och gör detta med ett engagemang och servicekänsla.

Vi ser gärna att du har:

  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Tidigare erfarenhet av supportroll
  • Erfarenhet av koordinering och planering
  • Intresse för IT och teknik
  • God förmåga att utrycka dig verbalt och i skrift, på svenska såväl som engelska
  • Goda kunskaper i Officepaketet
  • Känsla för kvalitet

Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av att arbeta på konsultbolag, revisionsbyrå eller advokatbyrå.

Övrigt

Tjänstens omfattning är flexibel, önskat tillträde sker omgående och vi ser fram emot din ansökan redan idag! För eventuella frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg.

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan