Extrajobb som receptionist hos spännande företag

Om tjänsten

Är du en glad och pratsam person som gillar att träffa nya människor? Söker du ett extrajobb på vardagarna? Vi söker dig som är flexibel och vill bli våra kunders ansikte utåt i receptionen!

Den här tjänsten är för dig som brinner för service . Arbetstiderna du arbetar kommer att variera från vecka till vecka men vi förväntar oss att du är tillgänglig 2-3 dagar/veckan då vi planerar schemat utefter kundernas önskemål.Vi värdesätter långsiktiga relationer med våra kunder och konsulter, därför önskar vi att du ser dig själv i denna roll i minst 2 år.

Om företaget

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter

Detta är ett arbete för dig som har annan huvudsaklig sysselsättning så som student, driver eget företaget eller är pensionär. Om du är student passar det dig som endast har ett fåtal fasta föreläsningar i veckan eller som studerar på distans och kan lägga upp ditt schema som du vill. Vi kan komma och ringa dig med kort varsel och din flexibilitet är därför av stor vikt.
För att trivas hos våra kunder tror vi att du som person är initiativtagande, driven, glad och alltid levererar service i världsklass.
Som receptionist är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Vi värdesätter även din kommunikativa förmåga.

I rollen som receptionist kan arbetsuppfiterna variera hos våra kunder men vanligt förekommande arbetsuppgifter är följande:

  • Ta emot kunder och besökare
  • Behjälplig med växeln
  • Förbereda frukost och fika
  • Beställning av mat/fika samt förbereda konferensrum inför möten
  • Se över konferensrum och övriga lokaler på arbetsplatsen
  • Vanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer

  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Flytande svenska i tal och skrift samt mycket goda kunskaper i engelska
  • Du har annan sysselsättning på minst 50 %
  • Om du är student har du minst 1,5 år kvar av dina studier
  • Tillgänglig 2-3 heldagar i veckan, endast vardagar
  • Du har god datorvana

Övrigt

Fast timlön enligt kollektivavtalet.
Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Kunskap-, engelska- och personlighetstester samt bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Company logotype
  • Göteborg
  • Ansök senast 2020-02-29
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2020-02-11
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan