En möjlighet för dig som Kombinatör

Om tjänsten

Vi söker för kommande uppdrag dig som önskar kombinera t ex eget företagande med en deltidsanställning som konsult hos oss på KFX. En kombinatör helt enkelt!

Om företaget

Vår personal är vår främsta resurs och därför är KFX mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter.

Arbetsuppgifter

Vi tänker oss att du är en klippa inom något av följande områden: ekonomi, administration, kundtjänst eller reception. Som administratör, receptionist och kundtjänstmedarbetare har du ofta rollen som spindeln i nätet; organisera, koordinera och ta hand om diverse uppgifter som rör verksamheten är vanligt förekommande sysslor. Det kan också handla om att avlasta, strukturera upp och förbereda arbetsuppgifter Du svarar på inkommande mail och samtal, korrekturläser och sammanställer statistik, vissa ekonomiska uppgifter kan förekomma.

När det gäller ekonomrollen så har vi olika typer av tjänster och uppdrag och vi vill att du i din ansökan får med din arbetsbakgrund, vad du gör idag och vad du söker för typ av tjänst.

Kvalifikationer

Vi söker dig som tidigare har arbetat inom administration, ekonomi och service och som gillar att samarbeta. Vi ser att du har lätt för att sätta dig in i nya system och du trivs med ett arbetstempo som varierar, Du har sinne för detaljer, siffror, ordning och struktur. Du är flink i fingrarna och tar lätt till dig nya arbetsuppgifter och instruktioner. Som lagspelare hjälper du dina kollegor och du arbetar effektivt med en positiv inställning till arbetet.

För våra ekonomitjänster behöver du ha ekonomisk högskoleutbildning eller motsvarande dokumenterad arbetslivserfarenhet. Goda kunskaper i Excel är en förutsättning och likaså god erfarenhet från administrativa system. Som person är du självständig, driven och ordning och struktur är kännetecknande för ditt arbetssätt.

För samtliga tjänster gäller att du en person som trivs med att skapa goda och förtroendeingivande relationer och du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vissa av våra kunder har engelska som koncernspråk så om du har kunskaper inom språket så är det meriterande.

Övrigt

Kontaktperson: Camilla Dübbel Hellberg 060-15 46 00.

Detta är en allmän annons och intervjuer sker löpande och fram till slutdatum.
Kunskap- och personlighetstester samt kreditupplysning kan komma att göras på slutkandidater beroende på kund och uppdrag.

Välkommen med din ansökan redan idag!

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan