Dansktalande administratör med servicetänk!

Om tjänsten

Är du dansktalande och söker din nästa utmaning? Vi söker nu dig som trivs i kombinerad roll med såväl administration och kundbemötande. Är du en servicemedveten person som vill arbeta på ett stort företag med orderhantering? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollgor? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Du kommer till en början att bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag hos vår kund. Tjänsten är tillsvidare med start enligt överrenskommelse.

Om företaget

KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter

Som dansktalande administratör kommer du arbeta med orderhantering mot företagets danska och svenska kunder. Rollen innebär en kombination av administration och kundservice, såväl via telefon som mail.

Kvalifikationer

För att vara aktuell för tjänsten behöver du tala och skriva obehindrat på danska, svenska och engelska. Vidare krävs en avslutad gymnasial utbildning. För att trivas i rollen tror vi att du är en glad och social person som trivs i en roll med mycket ansvar. Du är initativtagande och trivs i en kombinerad roll med såväl administration och kundbemötande. Tidigare erfarenhet av administration och orderhantering är meriterande.

Övrigt

Tjänsten är tillsvidare, med start enligt överenskommelse i augusti.
Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Kunskap- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Company logotype
  • Göteborg
  • Ansök senast 2019-09-08
  • Heltid
  • Anställning: Tillsvidareanställning
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2019-08-20
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Glömt lösenord Registrera dig Tidrapportera
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan