Dansk och svensktalande receptionist till världsledande bolag!

Om tjänsten

Vi på KFX HR-partner söker alltid nya talanger med rätt kompetens till uppdrag hos våra kunder. Just nu letar vi efter en strukturerad person till rollen som dansk- och svensktalande Receptionist för att genomföra uppdrag hos vår kund i transportbranschen. Är du stresstålig och lösningsorienterad och känner att tiden är inne för nästa steg i karriären?
Sök då tjänsten som Receptionist redan idag!

Arbetsuppgifter

Att arbeta som konsult är både roligt och väldigt utvecklande! I det här jobbet kommer du att arbeta med kundsupport, service och administration. Mer specifikt kommer du att hantera inkommande samtal i växeln. Tjänsten är på heltid och uppdraget kommer att pågå tillsvidare. Receptionen har en central funktion på företaget och en stor del av tjänsten innebär att ta emot alla besökare men även att hantera ett stort antal samtal på telefon varje dag. Din utmaning blir att förstå vem kunden behöver kopplas till för att få hjälp men även att på egen hand leta redan på rätt avdelning. Du är företagets ansikte utåt vilket innebär att vägleda, hjälpa, hänvisa och besvara kunder, kollegor och besökares förfrågningar. Du kommer även att ansvara för diverse administrativa arbetsuppgifter samt se till så att gemensamma ytor och lokaler är fräscha och fina.

* Ansvara för att ta emot och checka ut besökare
* Ta emot och svara på inkommande samtal och mail
* Ta hand om viss administration som post- och budhantering
* Vara behjälplig för övriga avdelningar med diverse administration
* Skicka ut interna mejlutskick

Kvalifikationer

Vi söker dig som har hög kompetens inom kundsupport, service och administration samt erfarenhet av att ha arbetat i reception tidigare eller motsvarande.
Du är tillmötesgående och professionell i din yrkesroll och arbetar troligen redan inom samma bransch. Vidare tror vi att du drivs av att leverera kvalitet i allt du gör.
Om du stöter på något du inte redan kan, vill du nyfiket och målinriktat lära dig mer om det. För att lyckas i rollen behöver du vara en person som är proaktiv och som gör det lilla extra.

Du talar flytande danska och svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska.
Företaget består av både dansk som svensk personal och därför är både flytande danska och svenska ett krav. Har du även kunskap i tyska så är det ett plus.

Du är van vid att arbeta i Officepaketet och har ett intresse för kommunikation.

Övrigt

KFX HR-partner är ett företag som verkar inom bemanning, rekrytering och entreprenad.
Vid frågor kontakta Maria Karlsson på 040-12 02 00.

Skicka gärna in din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande!

Company logotype
  • Malmö
  • Ansök senast 2020-04-03
  • Heltid
  • Anställning: Vikariat
  • Bransch: Administration
  • Inkommet: 2020-02-19
Sök tjänst
Tipsa en vän Dela Tweeta Länka
Skriv ut

Relaterade tjänster

Se alla annonser
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan