Bokningsagent till kundcenter inom flygbranschen

Om tjänsten

Älskar du att leverera BRA service och gillar att ha massor med kundkontakt? Är du bekväm med att ha telefonen som ditt främsta arbetsredskap? Kan du eller vill du arbeta inom resebraschen? Då har vi jobbet för dig!
Vi söker vi nu en Bokningsagent med placering på ett Kundcenter ute hos ett av våra kundföretag. Uppdraget är en visstidsanställning på heltid med anställning hos oss på KFX HR-partner med placering hos vårt kundföretag, ett flygbolag beläget i Malmö. Uppdraget har tillträdde under oktober och sträcker sig till siste april 2018.

Om företaget

KFX HR-Partner är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.
KFX HR-Partner har kollektivavtal med Unionen, vilket innebär att vi tillämpar Bemanningsavtalet för tjänstemän mellan Bemanningsföretagen och Unionen.

Arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta att via telefon, e-post och chatt ta emot och hantera olika kundbokningar och förfrågningar. Du har ansvar för att administrera hela ärendet från ax till limpa, allt ifrån att boka allt korrekt i CRM system till att besvara kunden. Du är del av en större kundserviceavdelning och har i dagsläget 20 kollegor. Arbetstiderna är just nu varierande mellan 07.00-19.00 på vardagar, 09.00-14.00 på lördagar samt 10.00-17.00 på söndagar. Även arbete under storhelger kan förekomma.

Kvalifikationer

Som person är du en utåtriktad problemlösare med en gedigen erfarenhet av kundservice. Har en empatisk och kommunikativ förmåga och är väldigt självgående och snabblärd. Du har lätt för att skapa förtroende, är ansvarstagande och har vana av att arbeta med kundsupport.

Då tjänsten innehåller stort antal kundkontakter förväntar vi oss att du är strukturerad, ordningsam samt har lätt för att kommunicera med olika typer av människor. Tidigare erfarenhet inom kundservice är ett krav så även kundskaper i systemet Amadeus. Erfarenhet inom flyg eller resebranschen är en stark merit. Du som söker har 3-årig gymnasieutbildning, god vana i Officepaketet och ett stort intresse för att hjälpa kunder. Du är flytande i svenska och engelska och kan obehindrat utrycka dig professionellt i tal och skrift.

Övrigt

Är detta rätt utmaning för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Då behovet är omgående är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kontakta Kevin Brandt Leander på 040-120200.

Sökord: Resesäljare, Amadeus, Resebyrå, Flygbolag, Kundtjänst

Sök tjänst

Glömt lösenord Registrera dig
Stäng

För att ansöka vänligen fyll i uppgifterna nedan. Du kan bifoga flera dokument genom att trycka på bläddra upprepade gånger och du kan totalt ladda upp 20MB. Maximala storleken för en enskild fil är 1 MB.

Bifoga CV och andra dokument
Error message
Bläddra
Stäng

Tipsa en vän

Har du en vän som skulle vara intresserad av denna artikel? Fyll då i formuläret nedan